Hey
@sadow wat beschouw jij als een hoge vergoeding?
Ik heb het bijna opgegeven om FIAT te storten en op te nemen zonder een foto van mijn bevallende moeder te sturen of een enorm percentage aan kosten te betalen... zo belachelijk is het. Maar jullie schofterige, ontrouwe en niet meewerkende burgers zouden dankbaar moeten zijn, want zo kunnen we jullie beschermen, niet opsporen
Ik weet niet wat je doel is, maar in mijn geval wil ik alleen transacties verbergen, niet witwassen. Kijk voor het witwassen eens naar de methode van
@KokosDreams /
@BevItUp hier
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...s/how-to-launder-your-money-in-2-clicks.7823/
Na meerdere methodes te hebben bekeken, heb ik me nu op deze methode gebaseerd:
Ik gebruik Cash App als mijn op- en afrit. Ik heb volledige KYC gedaan, maar het is de enige plek waar ik dat heb gedaan.
@Gordon Ramsay, of iemand anders, kan je hier misschien mee helpen.
- Gebruik ELKE creditcard of bankpas om geld op te storten. Ze bieden ook bankoverschrijvingen en (echt coole) stortingen in contanten bij winkeliers.
- Ik gebruik de storting om Bitcoin te kopen op het Lightning-netwerk (kosten ~$1,50)
- Versturen naar Guarda defi-portemonnee (vergoeding is een paar cent op Lightning-netwerk)
- Ruilen voor Monero. (Vergoeding varieert en ik begrijp niet hoe ze het berekenen, maar de laatste keer betaalde ik $2,64)
- Guarda beheert automatisch de P2P uitwisseling op de achtergrond, maar het duurt soms lang
- Verzenden naar aparte Monero portemonnee (vergoeding is een paar cent, mijn laatste vergoeding was minder dan een cent)
- Nu kan ik doen wat ik wil
In principe kan ik voor minder dan $5,00 gemakkelijk Monero kopen met een bankpas. Theoretisch is de enige informatie die beschikbaar is dat ik BTC kocht op Cash App, het naar een ander adres stuurde en vervolgens naar een ander adres. Dat is waar het spoor stopt.
Ik was ook in staat om mijn eigen verdomde Cash App betaalkaart van metaal te ontwerpen.
In plaats van mijn geld gewoon contant te laten, haal ik hier en daar wat geld op door BTC te verhandelen met mijn stortingen via Cash App.
Als iemand een betere manier heeft, laat het me weten.