• Bem-vindo à seção Brasil do fórum. Lembre-se de que postar contatos (jabber, telegram, signal e outros) resultará em banimento permanente! Se você decidir comprar ou vender algo sem usar o escrow e perder dinheiro, não poderemos ajudá-lo.

Maceió Laten we een team samenstellen

Antonio Montana

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Dec 29, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
bro, ik heb geen ervaring in de handel of iets dergelijks. maar ik ben bereid en enthousiast om in dit leven te stappen. plan je dit samen met iemand of ben je alleen? hoe wil je het team opzetten en hoe zullen we communiceren? denk je dat je dit allemaal hier kunt doen of denk je eraan om de jongens bij elkaar te krijgen?
 

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 24, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Stel een team samen van Brazilianen. In deze business kom je alleen vooruit als je georganiseerd bent, want elk lid is essentieel, ongeacht zijn rol. Het idee is om te produceren om te verkopen aan de PCC, CV en kleinere organisaties van straatverkopers. Vroeger had ik contacten in facties, maar na de B.O. die ik heb meegemaakt, ben ik het contact kwijtgeraakt. Het is echter niet zo moeilijk om ze te bereiken. Helaas komen de BR's hier niet vaak opdagen, voor zover ik kan zien. Maar als het ons lukt om meer mensen te werven, zouden we een groep kunnen oprichten om de planning te bespreken.
 
Last edited:
View previous replies…

cowboy.br

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Joined
Jan 31, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
zalf jongens< ik heb contacten om kg groothandel te verkopen en ik kan een plek vinden om ze te produceren, ik zou graag willen weten of iemand uit br die aan de lijn is met ons een chemicus is en de verbindingen in kwestie kan synthetiseren?
 

guccimannh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Ja bro, veel mensen maken slecht spul daarbuiten, ik ga niet zeggen allemaal want ik ken topmensen die aan kwaliteitsspul werken, maar 70% van Brazilië zit vol met slecht spul!!!

Ik denk erover om hier op de markt te gaan werken of in andere diepe namen, om goede dingen naar mensen in heel BR te brengen!
 
View previous replies…

djb1

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Hebben jullie iets goeds te verkopen?

Natuurlijk is niet alles wat uit het buitenland komt goed.
 

guy_67

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 24, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Als u echt goede producten hebt, laat het ons dan weten en we nemen contact met u op,Ik heb een betrouwbare leverancier nodig in het Verenigd Koninkrijk.
 

MikeRoss

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Ik ben op zoek naar een goed cokecontact voor een eerlijke prijs.

Waar is de telegramgroep jongens?
 

junior

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 13, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Gegroet mijn goede...boa pra nois.
Ik ben in de oostelijke regio van São Paulo en ik zou graag deze planning met u doen...op dit moment heb ik een aantal contacten maar ik verkoop detailhandel in een aantal clubs in São Paulo...hoe kunnen we dit regelen?
 

nakamoto

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 1, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
Ik heb iemand nodig om het te organiseren, ik heb plannen, het enige wat ontbreekt is het geld.
 

nakamoto

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 1, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
Er is geen goede in de regio
 

M@nln03

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 2, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Wordt er nog gewerkt aan de oprichting van het koop- en verkoopnetwerk? Actief lid BB
 

M@nln03

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 2, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Ik doe mee Ik wil een deel zijn Ik ben goed in distributie
 

Minimalism3301

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 16, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Kijk uit voor Telegram.
In Brazilië is het waarschijnlijk een doelwit van de autoriteiten...

Ik raad aan om contact met elkaar op te nemen via GPG-gecodeerde berichten. Een app genaamd Kleopatra heeft deze privacy sleuteltechnologie.

Proton Mail wordt vaak aangeprezen als veilige e-mail, maar dat is het echt niet. Het stelt informatie gemakkelijk bloot aan de autoriteiten.
Vergeet niet om Tor's JavaScript uit te schakelen zodat je webcam niet wordt gehackt =)
 

Dadinhooo

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 1, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal, hoe gaat het?
Ik zou graag willen weten of iemand van jullie in Brazilië echte contacten/groepen heeft van mensen die kogels of LSD verkopen.
Ik ben het zat om opgelicht te worden via telegram, ik heb het één keer gedaan, maar de leveranciers zijn van de kaart verdwenen.
bedankt
 
Top