17 september 2023: Flight-RCS team opgepakt in Thessaloniki, Griekenland! the-frcs.is

th3pri3st

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Dit is dezelfde gebruiker. Houd me op de hoogte
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Dezelfde gebruiker was wat?
 

th3pri3st

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
@Gordon Ramsay Ik heb eerder gepost onder de gebruikersnaam @thepriest omdat ik geen toegang had tot deze gebruikersnaam. Ik ben nieuw hier op het forum en kijk ernaar uit om actief te worden in de gemeenschap hier. Ik ben zo teleurgesteld dat ik Flight net gemist heb, want ik stond op het punt om zaken met hem te gaan doen en vond zijn site een beetje te laat. Ik ben bekend met cannabinoïden en k2/kruidenproducten en ben al jaren op zoek naar een betrouwbare bron van producten zoals de zijne.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Hé man, welkom op het forum en hopelijk ook in de gemeenschap :)

. Ik weet zeker dat er binnenkort overal noidsverkopers zullen opduiken! Het is triest om hem te zien gaan tho!
 

Turtle4800

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 18, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Dus ik had een bestelling verzonden op 11 september, 6 dagen voor de buste kwam de bestelling in Amerika aan, zoals ik elke dag volgde, maar toen stond er dat ze het terugstuurden omdat er geen adres was. Het kwam terug op 4 oktober en er is geen andere informatie beschikbaar. Vandaag zie ik waarom, nadat ik had besloten om echt te proberen uit te zoeken wat er was gebeurd. Mijn ding is, is die bestelling een volledig verlies als deze tragische situatie is gebeurd...... En ok is dat zo weet iemand wie betrouwbaar is zoals zij voor 5cl 5fadb
 
  • Like
Reactions: MrT

Klib

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 5, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Persoonlijk heb ik het gevoel dat ik geen enkele leverancier zal kunnen vertrouwen zoals ik flight vertrouwde, ik hoop dat hij goed is en dat hij zo snel mogelijk zal vertrekken. Een echte man die echte zaken doet.
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
was jij in ons oude telegram? zo ja, dan zou je me moeten kennen :)
 

Klib

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 5, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Dat was ik zeker, we hebben het zelfs een paar keer over NEP gehad omdat ik toen erg geïnteresseerd was om het te studeren ^^.
Ik weet niet of je me nog herinnert, maar ik heb wat goede kennis van je geleerd.
 

Turtle4800

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 18, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
De vlucht was zeker de beste, hopelijk pikt een van de medewerkers het snel op, want de oplichters hebben er een dagtaak aan. Als u iemand kent of me in een bepaalde richting kunt sturen, laat het me dan weten, want deze situatie heeft de stroom 🤑💰 voor mij gestopt. Ik waardeer de reactie en wens het beste voor alle betrokken partijen, want ik weet uit de eerste hand wat ze doormaken.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
eigenlijk sorry nee ik weet het nu niet meer, maar we hebben een nieuwe telegramgroep als je geïnteresseerd bent kun je me pm'en om mee te doen - dit is geen reclame -.
 

Turtle4800

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 18, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Dat is geweldig om te horen, laat me weten waar ik terecht kan en hoe ik het kan kopen, want ik moet nog wat bestellingen doen, want ik ben bezig met mijn laatste voorraadje van de vlucht naar links. Ik ben er klaar voor als jij dat bent.
 
Top