Mephedron synthese (4-MMC) in NMP oplosmiddel. Op grote schaal.

phantomwriter

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Kan aceton worden vervangen door IPA?
 

darkblink

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 2, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Welke apparatuur wordt gebruikt voor productie op grote schaal? Ik gebruik momenteel glazen kolven van 1000 ml voor kleine hoeveelheden, alles wat metaal reageert met de oplossing. Ik dacht aan het gebruik van een keramische slowcooker van 6,5 liter, een mechanische roerder en een insteekbare thermostaat om de temperatuur te regelen.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Ja, maar in kleine hoeveelheden. Anders moet je alcohol verdampen.
Grote glazen reactoren, of uitgeruste plastic vaten
 

darkblink

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 2, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Kan iemand een leverancier van NMP in het Verenigd Koninkrijk aanbevelen?
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Na aanzuren heb ik water hoe moet ik dit kristalliseren?
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Hallo. Ik heb 100 l vloeistof 2bromo3chloro.... , Toulen , en vervang Dmso Sulfolane . Ik probeer 3cmc te doen.


Als ik 3cmc doe, zijn alle stappen dan hetzelfde? Op het forum schrijven ze van wel maar ik vraag het liever. Tot nu toe heb ik 4mmc gedaan zonder te kwijlen. Ik heb 2u op 40 graden 2b4met methylamine en toyleen gemengd. Tot slot heb ik water met zuur gegoten, de lagen gescheiden en ik heb ongeveer een week gedroogd en gewassen met aceton en ik had 50% rendement van 4mmc poeder. Nu wil ik graag uw recept proberen.

Nog een vraag. Ooit verkocht een verkoper in plaats van toulen mij dichloormethaan. Echter komt de mephedrone laag hier niet op. Is dichloormethaan ergens nuttig voor? Sorry voor mijn slecht Engels
 
Last edited:

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
methyleenchloride is beter naar mijn mening op 4mmc ware 2u 40 °, maar met 40 ° taulen is het te klein de temperatuur moet hoger zijn dan 50%, dat wil zeggen 100g bk4 50g 4mmc + veel onzuiverheden omdat je niet schoon de olie helemaal Ik zie na kristallisatie zul je ergens 40g misschien minder rendement Ik behaalde 70% en 80% rendement op methyleenchloride
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
mijn respect! kunt u uw unieke ervaring delen van het verkrijgen van 70% rendement in de synthese van 4mmc in DCM? Dit is een uiterst interessant resultaat, althans voor mij. Ik zal u zeer dankbaar zijn voor de opheldering.
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Je hebt gelijk. Na kristallisatie hield ik 40% over. En toen ik de oplossing een keer probeerde te zouten met natronloog, hield ik 23% over.
Wat betreft chloormethaan, bij 40 ° C, twee lagen gescheiden met roeren gedurende twee uur. Echter, na 10 minuten was de kleur hetzelfde en waren er geen twee lagen. Kan ik ook chloormethaan gebruiken in 3cmc?
 

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Voor 4cmc zou het proces hetzelfde moeten zijn 3cmc heb ik niet gedaan Na 60% kristallisatie is dit het minimum
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Met 3 cmc elke stap zijn hetzelfde, maar na aanzuren met HCl 35-37% product is vloeibare vorm.Je moet verdampen water, maar is echt vies zwart product.Met 2 bromo 4 chloro of methylo Je hebt geen problemen zoals met deze 2 bromo 3 chloro vloeistof
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Misschien Je zet om minder methylamine.
Voor 1 kg keton nie veel U geeft methylamine?
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
op 2b4m geef ik 3,5 liter methylamine.
P.S Ik zie dat onze taal is doorgedrongen in de vertaler :)
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Kunt u vertellen hoe u poeder maakt U zet koude aceton HCl en laat op vriezer?
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Ik heb niet aan de vriezer gegeven. Ik heb gewacht tot de stof was opgedroogd, wat tijd kostte. Toen spoelde ik met aceton en er was poeder. Ik deed het volgens mijn eigen recept. Nu wil ik 3cmc proberen met een koelkast om het proces te versnellen.
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Met 3 cmc zul je meer plezier hebben
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Ik ben het helemaal met je eens, vriend. 3cmc deed me op de een of andere manier denken aan a-pvp wat betreft de isolatie- en kristallisatiemethode. Door het water waarin waterstofchloride is opgelost, kristalliseren ze niet onmiddellijk uit het oplosmiddel, maar zakken ze naar de bodem in de vorm van een olieachtige vloeistof. a-pvp is rood en 3cmc is radicaal zwart. Daarom moet de bovenste laag van het oplosmiddel voorzichtig worden afgegoten en moet die viskeuze vloeistof worden gespoeld met een flinke hoeveelheid aceton, waarna de stoffen vrijwel onmiddellijk neerslaan.
 
Top