Als ik de mdma freebase heb, meng ik het 1:2 met witte aceton en breng de ph op 2/3 en zet het 24 uur in de vriezer.
Maar er komt niets? Kan iemand me helpen?
Je verhoudingen zijn helemaal verkeerd, je hebt een ph-bereik van 7 - 6,5 nodig, omdat je PH 2-3 is zal je poeder weer oplossen. Je volgende probleem is dat je ervoor moet zorgen dat je aceton watervrij is en dat je een verhouding Freebase tot aceton van 1:4 nodig hebt.
Ik denk dat je de oplosbaarheid van MDMA FB in DCM, petroleumether, hexanne en soortgelijke oplosmiddelen overschat. In werkelijkheid is het ongeveer 3-4 ml van die oplosmiddelen per 1 gram base.
@G.Patton algemeen, is er een voordeel om Methylamine waterige oplossing cas 74-89-5 te gebruiken in vergelijking met Methylamine HCl cas 593-51-1 + NaOH?
Als ik het goed begrijp, moet T 8-10C worden gehouden tijdens het hele roerproces.
Wat is het verwachte ijsverbruik voor een reactor met een mantel van 20-30 liter met een pomp, ondergedompeld in een ijsbad? Of is dit een verkeerd concept en kunnen we ons beter richten op een elektrische stromingskoeler?
Tijdens de toevoeging van NaBH4 kun je 2 dagen bij kamertemperatuur roeren.
Hallo, ik kan je geen antwoord geven. Dat hangt af van je additiesnelheid en andere factoren.
Jouw methode maakt gebruik van methylaminegas, toch? Maar methylamine is toch methylamine HCI mengen met methanol? Kan methylamineoplossing worden gebruikt om methylamine HCI te vervangen?
Begrijp je dat methylaminegas wordt gebruikt om een methylamine-methanoloplossing (MeOH) te maken? Niet methylaminehydrochloride-methanoloplossing. Je kunt direct methylaminevrije base methanoloplossing gebruiken.