JWH-018 synthese

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Geen video, maar ik kan hier, privébericht of XMPP gedetailleerd advies geven over het proces. Ik heb genoeg praktische ervaring met deze synthese.
 
View previous replies…

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Kan AlCI3 aluminiumchloride nitromethaan vervangen? Ik kan geen nitromethaan kopen.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Nee, de tijd neemt niet af. We kunnen geen nitromethaan gebruiken, we krijgen een product, maar de opbrengst zal lager zijn en het zal moeilijker te reinigen zijn. Misschien kun je 1,1,1,3,3hexafluoroisopropanol (HFIP) kopen? Hoewel de prijs niet de beste optie is.
 
Last edited by a moderator:

French chocolate

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Heeft iemand toegang tot dit noid?
 

Marc-BenzoScam

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 1, 2023
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Dat is de miljoen dollar vraag Frenchie. Ik denk dat ik hieronder een noob ben, want ik ben zeker geen chemicus, maar ik kan wel wat verplaatsen.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Waar wordt geschreven over koelen, is de reactie inderdaad exotherm. Voeg reagentia zeer netjes en langzaam toe
 

Khaled

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Wat is een alternatief voor Tin(IV)chloride?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Waarschijnlijk wel, want hexaan en DCM zijn mengbaar oplosmiddelen. Houd er rekening mee dat je het volume van SnCl4 in hexaan moet tellen in overeenstemming met de concentratie om een gelijke hoeveelheid SnCl4 toe te voegen zoals in deze handleiding.
 

Khaled

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Wat is een alternatief voor Tin(IV)chloride?
 

curiousbob221

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 10, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hallo, we bestelden 109555-87-5 rechtstreeks bij de leverancier, maar zij stuurden 83-34-1.....3-methylindool.
Kan dit product de 109555-87-5 vervangen in deze synthese?
Zo niet, is er dan een andere route waarbij de 83-34-1 wordt gebruikt of is dit product niet goed?
Hulp gewenst.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Sorry maat de leveranciers lijken je te bespotten 3-methyl indool is ook bekend als skatole en het is de letterlijke geur van stront (ik ben bang dat ik geen grapje maak) en helaas kan het niet worden gebruikt voor de bereiding omdat de 3 positie wordt bezet door methyl (zei niet dat het onmogelijk is omdat oxidatie van de methyl tot carbonzuur die op zijn beurt theoretisch eerder dan in de praktijk kan worden omgezet in het acylchloride om verder Friedel-...Knutselen met naphtaleen is slechts mijn verbeelding en ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit gedaan heeft) Het beste advies is om indool te kopen omdat het waarschijnlijk de goedkoopste bouwsteen in het hele molecuul is.
 

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
11
Points
8
Hallo vrienden, ik wil vragen, degenen met succes in JWH-018 synthese:
is er iemand in Europa die een kleine hoeveelheid of meer van het eindproduct kan verkopen?
pm alsjeblieft
 

jarmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 25, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
Help alsjeblieft over Tin(IV)chloride, ik kon het niet krijgen, en ik vond Tin(Il)chloride in vaste vorm, niet vloeibaar, dus kan ik het gebruiken in de reactie?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
SnCl2 (tin(II)chloride) is geen sterk Lwis-zuur dat nodig is om de acylleringsreactie te katalyseren; je kunt op youtube een bereiding vinden waarbij de doelverbinding tintriblutylhydride is, maar SnCl4 wordt bereid als tussenproduct van Sn-metaalpoeder in een verwarmde buis waar Cl2 doorheen wordt geleid. Dit is hardcore chemie dus het zou niet door amateurs geprobeerd moeten worden, niet dat jwh018 dat is.
 

jarmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 25, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
Bedankt voor uw interesse en antwoord. Is er een ander alternatief en wat is dat?
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Ik heb tin 4chloride.
alleen europa
 

jarmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 25, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
Hartelijk dank
 

jarmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 25, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
In de tweede en laatste stap stelde ik de temperatuur vast op 70 graden Celsius, en uiteindelijk kwam er een zwak product uit. Wat is dan de vereiste temperatuur voor de reactie in de laatste stap?
 

Rita

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 24, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Jwh is voor beginners. Voor ouderen is het zwak maar actief:)
 

charmingcho

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
In de eerste stap slaagde ik erin om het in vaste vorm te verkrijgen. En ik probeerde het te herkristalliseren met ethanol, maar dat lukte niet, dus herkristalliseerde ik het met IPA. En de tweede stap is de reactie die ik probeerde te herkristalliseren met ipa zonder het goed te stollen, omdat ik haast had. Maar het werd niet in vaste vorm verkregen. Moet ik iets vasts doen bij het herkristalliseren? En wat is het meest geschikte herkristallisatieoplosmiddel in stap 2?
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
FjvYr8nOhI
 
Top