Question Ik kom uit Brazilië maar wil naar het buitenland, naar Europa

daqwen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2022
Messages
22
Reaction score
5
Points
3
Ik heb contacten uit Zuid-Amerika om me te bevoorraden in Europa. Ik vroeg me af of het een goed idee zou zijn om naar Europa te verhuizen en geld te verdienen met de verkoop in de detailhandel of door een baksteen te kopen en aan bendes te verkopen. In mijn land is cocaïne te goedkoop en er zijn veel verkopers en groeperingen die onderling vechten om een territorium. Ik heb het niet over bendes, ik heb het over criminele groepen met meer dan 30 duizend leden zoals PCC, CV, FDN en nog veel machtigere groepen. Welk land in Europa zou een goed land zijn om naar toe te gaan en mijn dopehandel te beginnen?
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Als je kleine hoeveelheden tegen een goede prijs naar Europa stuurt, ben ik misschien geïnteresseerd.
 

Sig

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 30, 2023
Messages
42
Reaction score
27
Points
18
Wanneer iemand me stenen naar Nederland kan brengen colo of bolo voor goede prijzen stuur me dan alsjeblieft
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
42
Reaction score
21
Points
8
Ik kom uit Zuid-Amerika. Hebben jullie een efficiënte methode voor het verzenden van grote hoeveelheden?
 
  • Like
Reactions: Sig

El Malverde

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
15
Reaction score
7
Points
3
Spanje is soms net Mexico als je begrijpt wat ik bedoel, je zult je er thuis voelen.
 
  • Like
Reactions: Sig

Morda

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Te veel gedacht, niet veel ervaring. Het beste is om klein te beginnen, de kanalen te leren kennen en dan verder te gaan. Elke plaats waar u komt is anders. De meeste kanalen zijn gevestigd, stap op hen voeten en u wordt afgestoft, maar voor slimme mensen is er altijd een plek. Dus als je het goed doet en op de juiste plek terechtkomt, zit je goed.

Ik wens altijd het beste voor de juiste mensen, dus ik duim voor je. Houd je hoofd hoog. 🤞
 
Top