IN LOKI kun je vertrouwen mijn vriend...
Ik zou dit niet posten als ik het niet zeker wist... helaas hebben de meeste Chinese leveranciers het product meestal niet eens bij de hand en zijn ze gewoon fronten voor het chemische bedrijf die verdwijnen als je in de problemen komt, je kunt immers niet eens zeker weten of de naam die ze je geven wel echt is, je kunt met "meerdere" mensen praten terwijl je eigenlijk alleen maar een helpdesk aan het bellen bent...
Ik probeer geen negatieve gevoelens over onze Chinese partners te verspreiden, ik zeg alleen dat je hen dezelfde hoeveelheid vertrouwen en eerlijkheid moet geven die zij jou bieden, en dat is nul. Ze bevinden zich in een heel andere wereld waar ze opereren, als je betrapt wordt, sta je er alleen voor. Hun stealth komt niet eens in de buurt van mid-level Dark Market verkopers en ze werken via WHATSAPP, dus dit zou je genoeg moeten zeggen. Als je er niet achter kunt komen hoe je met hen om moet gaan en jezelf 200% isoleert, moet je het niet doen; net als met donkere markten. LOKI heeft jaren geleden eens een inval gehad in zijn drops door de SWAT na een meningsverschil met een verkoper van verdovende middelen... LOKI lachte toen de SWAT alleen een groep mensen vond die heroïne aan het spuiten waren... Desalniettemin had LOKI een goede levering verbrand omdat hij de escrow-optie gebruikte toen de verkoper beweerde dat het pakket al geleverd was... LOKI maakte geen bezwaar, maar gebruikte de service correct door de tijd te verlengen. LOKI werd een grote oplichter genoemd omdat hij het geld nu niet vrijgaf! En LOKI zou op dit moment in de gevangenis zitten vanwege een of andere flikker, als LOKI zijn operatie niet onder controle had. Neem mijn advies aan, je kunt nooit te veilig zijn!
LOKI WEET HET