Question Hoe koken 2cb "tussibi"

KhalilMufasa1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 1, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Hallo jongens.

Ik denk erover om "roze cocaïne" of "tussibi" te gaan verkopen, maar ik weet nergens iets van.

Als iemand me ALLEEN kan leren hoe ik het moet maken, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Ik weet alleen wat het gebruik is, maar ik weet niet hoe ik het moet maken....

Dank u
 

kenneth

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 17, 2022
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
U kunt dit controleren met drugsdata.org

het heeft niets te maken met Shulgins 2C-B. Tusi' of 'Pink' is een mengsel van ketamine en MDMA, elke kok heeft een andere verhouding die ze gebruiken voor hun mengsel. er zijn ook niet-actieve bestanddelen die niet in de testresultaten naar voren komen, maar er zijn smaakstoffen, voedingskleurstof (natuurlijk voor het uiterlijk) en vitamine B12 gerapporteerd.

Van busts in spain laten ze wat van de gebruikte apparatuur zien, het ziet eruit als een eenvoudig proces. Misschien zijn er mensen op het forum die je kunnen begeleiden in dit proces, maar het lijkt vooral een proces van vallen en opstaan wat betreft de gebruikte verhoudingen.

Hier zijn enkele recente resultaten van 'Tusi' op drugsdata.org


Code: AC2022C054

Verkocht als: X
  • MDMA
  • Cafeïne
  • Ketamine
  • Ketamine Voorloper A
  • 100
  • 20
  • 20
  • 1
23 sep 2022
Peoria, IL

Tusi
Code: MDE2C

Verkocht als: Tusi
  • Ketamine
  • Cafeïne
  • Ketamine precursor A
  • MDMA
  • 9
  • 2
  • 2
  • 1
21 sep 2022
Online

Roze Tuci
Code: Roze1

Verkocht als: Roze Tuci
  • MDMA
  • Cafeïne
  • Ketamine
  • Ketamine Voorloper A
  • 8
  • 7
  • 5
  • 1
07 jul 2022
Los Angeles, CA

Roze poeder
Verkocht als: 2C-B
  • Ketamine
  • MDMA

02 sep 2022
Wenen, Oostenrijk


Als je toegang hebt tot een goede batch Pink die je kunt kopen van een van je bronnen, zou ik adviseren om het op te sturen naar Energycontrol in Barcelona en de resultaten zullen je een definitief resultaat kunnen geven in gebruikte verhoudingen die je kunt gebruiken als model voor het maken van je eigen batch.
 

KhalilMufasa1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 1, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Ten eerste, bedankt voor uw hulp!

Ik weet wat ik moet gebruiken. Wat ik wil weten is hoe ik het moet gebruiken.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,651
Solutions
2
Reaction score
1,760
Points
113
Deals
666
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/syntheses-of-2c-phenylethylamines.1431/
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Ja, maar dat is niet de tussi die ze bedoelen. Ze nemen een hoop mdma met andere sneden, verven het roze en vertellen mensen dat het 2cb is. Als je ze echt 2cb geeft, weten ze niet wat ze ermee aan moeten.
 

kenneth

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 17, 2022
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Inderdaad, 2C-B is te sterk voor de klanten die 'Pink/Tusi' willen snuiven. Het probleem is ook dat de batches zo variëren afhankelijk van de chef, waardoor er veel rotzooi op de markt komt, en ook veel andere troep die mensen niet willen snuiven, zoals sporen van meth of RC's. Ik heb het één keer geprobeerd en vond het geldverspilling, het was prettiger om gewoon MDMA en Ketamine te nemen in de gewenste verhouding dan om voornamelijk bulking agents met voedselkleurstof gemengd met MDMA & Ket te snuiven.
 

reddevil

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 5, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
wat @kennet post zijn echte testresultaten op rotzooi, gewoon mdma en keta gemengd met rotzooi zoals cafeïne. dat is wat je voornamelijk op de markt kunt vinden als je niet de juiste mensen kent om het spul te kopen. dat is zeker.
Ja, mdma en keta zijn zeker juiste ingrediënten, maar ze moeten de ondersteuning zijn van de belangrijkste die je hallucinaties geeft, en je moet je altijd licht voelen, niet zwaar zoals mdma of keta.
 

kenneth

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 17, 2022
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
in europa zie je schonere partijen. MD, Ket, 2cb lijkt het populairst te zijn. maar we hebben ook resultaten gezien van Ket, MD, 3mmc of soms sporen van cocaïne.

In de VS kun je echter op drugsgegevens kijken en zie je dat er een heleboel verschillende willekeurige troep wordt toegevoegd.
 

reddevil

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 5, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ja, ik ken drugsdata, het is een website waar je testresultaten kunt plaatsen. Mijn slechte commentaar was niet op jou gericht, maar op het spul dat de resultaten liet zien.

het psychedelische mineffect van echte tusi wordt veroorzaakt door nexus, kristallen van puur 2cb.
Andere psychedelische ingrediënten zijn ook aanwezig, maar de belangrijkste is nexus.
2CH5ONTP1j
 
Top