- Reaction score
- 1
Hallo, kunt U mij helpen met Birch?
- Reaction score
- 42
Eindelijk de eerste die geïnteresseerd is in echt koken je hebt ballen man en je hebt me tegelijkertijd een plezier gedaan. Onze sk/cz scène op BB fore zit vol met domme kinderen ......
↑View previous replies…
- Reaction score
- 1
- By kalel.kalel
algemeen... wat en hoe... ik ben bedreven in de klassieke cs manier... ik ben geïnteresseerd in wat en hoe
Dat is interessant, een man registreert zich hier twee dagen geleden en je denkt meteen dat hij een god is omdat hij geïnteresseerd is in berken. Toen ik je een bericht stuurde, zei je alleen dat mijn account nieuw was en dat je dacht dat ik een agent was. Sorry, maar iemand als jij kent helemaal geen agent.
- Reaction score
- 42
Ik denk dat ik mijn mening mag hebben en vrij ben in wie te helpen. Je kunt zelf zien waarom ik je zei op te rotten. Ik zag het nut niet in van wat je vroeg. En ik neem hem niet voor een god maar hij heeft wel de ballen om zich te wagen aan wat ik beschouw als het toppunt van een hondenreactie. Dus heb ook ballen en niet om je te bekritiseren om mijn mening . Ik denk dat ik je genoeg geholpen heb om op zijn minst een bedankje te schrijven mafkees
- Reaction score
- 42
Heeft iemand het gevoel dat ik hem in de kont heb gestoken en niet heb willen helpen? Als dat zo is een link please.the man schrijft me dat hij wil speed mysli synthetiseren, maar op meth hij heeft geen ervaring in synthese of gebruik en onmiddellijk wil de strakste synthese dan wat anders om hem te schrijven
Attachments
- Reaction score
- 1
cop .... Ik kan hetzelfde over jou denken...bovendien moet ik zeggen dat ik dit pas onlangs heb ontdekt...er is geen internet waar ik al vele jaren ben
- Reaction score
- 1
- Reaction score
- 1