• Bienvenido a la parte española del foro. ¡Recuerda que publicar tus contactos (Jabber, Telegram, Signal, etc.) resultará en un baneo permanente! Si decides comprar o vender algo sin usar una cuenta escrow y pierdes dinero, no podremos ayudarte.

Almeria Collega's uit Spanje, stel jezelf voor !!!!

BuBu

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Ik zei dmt koken, maar het is meer een extractie, hier is het:

EXTRACTIE VAN DMT UIT DE WORTEL VAN MIMOSA HOSTILIS

MATERIALEN

- Glazen fles met deksel

- Grote pot

- Trechter

- Glazen schaal van het Pyrex-type

- Spuit

- Thermometer

- 50 g mimosa hostilis wortel (veel beter in poedervorm)

- 500 ml gedestilleerd water

- 12,5 g natriumhydroxide

- 125 ml wasbenzine

PROCEDURE

Voeg de 500 ml gedestilleerd water toe aan de fles.

Voeg beetje bij beetje de 12,5 g natriumhydroxide toe aan de fles.

Roer tot alle natriumhydroxide is opgelost.

Voeg de 50g mimosa toe en schud goed. Laat minstens 4 uur staan.

Voeg de 125 ml wasbenzine toe. Er ontstaan twee lagen: de wasbenzine bovenop en de mimosa op de bodem.

Nu maken we een bain-marie. Dompel de fles onder in de pan met water en verwarm tot de temperatuur van het water tussen de 40 en 50 graden Celsius is. NOOIT HOGER DAN 60 GRADEN CELSIUS

Tijdens het proces moet de fles regelmatig geopend worden om de druk te laten ontsnappen. Dit proces duurt 4 uur. Gedurende deze periode wordt de dmt opgelost in de wasbenzine.

Laat het afkoelen en verwijder de benzine met de injectiespuit naar de glazen bak.

Zodra we alle benzine in het bakje hebben, dekken we het af en zetten het 3 tot 5 dagen in de vriezer. Zodra de dagen voorbij zijn, verwijderen we de benzine en nemen we de dmt-kristallen.

DieYoung

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
13
Is het mogelijk om benzine te gebruiken voor zippo?

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
37
Ik weet zeker dat je een grote aanwinst voor de gemeenschap zult zijn.

matiastorres

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Reaction score
0
Hallo, ik ben een drugstherapeut, ik verdien mijn brood met therapiesessies voor mensen in nood. Ik moet MDMA synthetiseren om therapie te kunnen geven aan mijn patiënten. Als u zo vriendelijk zou willen zijn om mij stap voor stap uit te leggen hoe ik MDMA moet maken of mij een video te sturen waarin u het doet, zouden ik en mijn gemeenschap u eeuwig dankbaar zijn. Bij voorbaat dank.

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Als je narcoloog bent, doe dan gewoon je werk!):)
Je klanten betalen je toch goed!)
Maar als je MDMA, 4MMC en opiaten nodig hebt.... in fatsoenlijke hoeveelheden, dan denk ik dat ik je kan helpen!:)
P.S. Kleine partijen, geen interesse.
Heb je interesse? ....pleas PM

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
37
Je hebt dat allemaal in forumvideo's en documenten

rbreakvr

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Reaction score
1
Hola!

Que bien aquí un rincón patrio. Yo soy del norte, de donde ya no se puede ir mas al norte sin caerte al agua. Yo me temo que voy a poder aportar entre poco y nada porque no tengo ni zorra de química. Aunque he estudiado media vida y he sido más que solvente en ello (paradójicamente con ayuda de lo que hace la química en alguna ocasión) recuerdo que química fue mi primer suspenso chispas, y la única asignatura que me he comido un cero. Obviamente y con la perspectiva que da el tiempo puedo afirmar que el profesor era malo de cojones.

Bueno pues nada, gran iniciativa ireshop y saludos a todos.🤘

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
37
Siempre un placer tenerte por aqui.