• Bienvenido a la parte española del foro. ¡Recuerda que publicar tus contactos (Jabber, Telegram, Signal, etc.) resultará en un baneo permanente! Si decides comprar o vender algo sin usar una cuenta escrow y pierdes dinero, no podremos ayudarte.

Almeria Collega's uit Spanje, stel jezelf voor !!!!

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Wat zou dit lab zijn zonder de wetenschappers?

Jullie ervaringen, kennis en vragen zijn de essentiële ingrediënten die leven geven aan onze gemeenschap. Daarom nodig ik jullie uit om jezelf voor te stellen.

Het is niet nodig om het mysterie van jullie identiteit te ontrafelen met precieze details; wat we hier waarderen is jullie passie voor chemie, jullie bezorgdheid en jullie bereidheid om bij te dragen. Stel je voor dat je een reagens toevoegt aan een mengsel: je hoeft niet de exacte formule te onthullen, maar beschrijf wat je verwacht dat het zal bijdragen aan de reactie.

In mijn geval kom ik uit het zuiden en ben ik al jaren een liefhebber van plantkunde. Onlangs ben ik overgestapt op organische chemie om meer liefde onder mijn kennissen te verspreiden.
 

ketamineleader

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
6
Reaction score
12
Points
3
Deals
3
hallo!!! het zuiden van spanje vind ik erg leuk! vooral Marbella, estepona, la linea de la conception, het is een rijk gebied vol gekke mensen zoals ik ahahah ik heb veel goede herinneringen, nu ben ik in een metropool in spanje een van de twee ahah ik ben niet spaans ik spreek niet goed maar ik begrijp bijna alles! ik ben hier omdat het een van de weinige forums is die ik als betrouwbaar beschouw, om de verkoop en ook de kennis te vergroten

studeer je organische chemie vanaf 0 of weet je al iets?

ciaoo
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Hallo maat, altijd een genoegen om meer geïnteresseerden in Spanje te hebben.

Ik heb verstand van organische chemie, daarnaast bouw ik beetje bij beetje mijn eigen lab, ik hoop binnenkort mooie foto's van mijn creaties te kunnen uploaden.
 

BuBu

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 6, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
hallo uit het noorden van spanje

ik heb een achtergrond in natuurkunde en nu probeer ik dit scheikundige ding dat me altijd heeft geïnteresseerd, hopelijk kan ik er wat geld mee verdienen ....

het enige wat ik meestal kook is dmt, er is niets makkelijker. nu wil ik nieuwe dingen proberen.

vriendelijke groeten
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Veel succes en succes met je hobby.
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Deel met iedereen in de thread je formule voor DMT, en als je het stap voor stap wilt uitwerken
 

BuBu

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 6, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Ik zei dmt koken, maar het is meer een extractie, hier is het:

EXTRACTIE VAN DMT UIT DE WORTEL VAN MIMOSA HOSTILIS


MATERIALEN


- Glazen fles met deksel

- Grote pot

- Trechter

- Glazen schaal van het Pyrex-type

- Spuit

- Thermometer


- 50 g mimosa hostilis wortel (veel beter in poedervorm)

- 500 ml gedestilleerd water

- 12,5 g natriumhydroxide

- 125 ml wasbenzine


PROCEDURE



Voeg de 500 ml gedestilleerd water toe aan de fles.

Voeg beetje bij beetje de 12,5 g natriumhydroxide toe aan de fles.

Roer tot alle natriumhydroxide is opgelost.

Voeg de 50g mimosa toe en schud goed. Laat minstens 4 uur staan.

Voeg de 125 ml wasbenzine toe. Er ontstaan twee lagen: de wasbenzine bovenop en de mimosa op de bodem.

Nu maken we een bain-marie. Dompel de fles onder in de pan met water en verwarm tot de temperatuur van het water tussen de 40 en 50 graden Celsius is. NOOIT HOGER DAN 60 GRADEN CELSIUS

Tijdens het proces moet de fles regelmatig geopend worden om de druk te laten ontsnappen. Dit proces duurt 4 uur. Gedurende deze periode wordt de dmt opgelost in de wasbenzine.

Laat het afkoelen en verwijder de benzine met de injectiespuit naar de glazen bak.

Zodra we alle benzine in het bakje hebben, dekken we het af en zetten het 3 tot 5 dagen in de vriezer. Zodra de dagen voorbij zijn, verwijderen we de benzine en nemen we de dmt-kristallen.
 

DieYoung

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 19, 2023
Messages
23
Reaction score
9
Points
3
Is het mogelijk om benzine te gebruiken voor zippo?
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Geweldige bijdrage, upload afbeeldingen als je die hebt om het meer FLOW te geven.
 

BuBu

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 6, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
😅Ik heb geen afbeeldingen (het ding ligt nu in de vriezer), maar de volgende keer zal ik wat afbeeldingen toevoegen.
Ik heb ook een pdf-handleiding om een professionelere extractie te maken en dat zou de productie een stuk verhogen...
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Het is geweldig, het is altijd goed om alles met de gemeenschap te delen, we zijn met weinig Spanjaarden maar we kunnen met veel meer zijn.
 

Que!

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Gegroet landgenoten.
Spaanse emigrant en liefhebber van scheikunde.
Uit het zuiden zoals Op.
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Altijd een plezier om meer collega's te hebben
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Altijd tot uw dienst
 

Stashman69

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jun 4, 2024
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
Hallo vrienden. Nieuw op het forum! Heeft iemand PMK gekocht van een van de verkopers!
 

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Verkoopt iemand in het noorden speed?
 

DieYoung

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 19, 2023
Messages
23
Reaction score
9
Points
3
Heeft iemand ervaring met het verzenden van 100g marihuana?
 

tatoo

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 10, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Hallo collega's, ik ben hier relatief nieuw. Ik ben al een hele tijd op zoek naar hoe en waar ik kwaliteitsspeed kan kopen.
Ik heb geprobeerd in de markten, maar ik heb alleen gevonden van zeer slechte kwaliteit, dat is wanneer het was niet oplichterij.
mersi groeten aan alle
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Natuurlijk heeft het forum alles wat je nodig hebt.
 

MojinoSurespot

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 5, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hola paisanos,

Ik kom uit het zuiden, maar voor mijn werk woon ik in het noorden. Ik ben nieuw op het forum, hoewel ik een ander account had dat ik ben kwijtgeraakt. Ik heb niet veel ervaring met scheikunde, maar ik ben erg geïnteresseerd om meer te leren. Ik heb in de goede jaren van eBay enkele kilo's P2NP gekocht en ben er een hele tijd mee aan het worstelen geweest tot het me eindelijk lukte om er wat uit te krijgen. Hopelijk kan ik veel van jullie allemaal leren en op den duur ook iets bijdragen aan de discussies.

Groeten aan jullie allemaal!
 
Top