Question Broken condenser

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
334
Deals
1
Kent iemand iemand in Groot-Brittannië die labapparatuur repareert, want mijn grote condensor en mijn destillatietoestellen zijn ziek geworden AF

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
334
Deals
1
Ja, maar niet van dat soort goedkope dingen, die eerder kapot gaan dan dat ze worden gerepareerd tbh

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,330
Deals
1
Het was van een "gerenommeerd" bedrijf, ik keek naar mijn geschiedenis, het was Deschem. Het was ongelooflijk goed verpakt. In een doos van piepschuim die er speciaal voor was gemaakt en heel dik en dicht was, in een kartonnen doos die er perfect in paste en dan verpakt met pinda's in een andere kartonnen doos. Ik zou foto's kunnen hebben, maar het zou echt moeilijk zijn geweest om te breken. Ik denk niet dat 2 schoten met een 8 lb maul het zou kunnen breken, maar ik kan door beide zijden van een blok muur breken met dezelfde

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
334
Deals
1
Heb je een link voor zijn winkel op Amazon plz

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,330
Deals
1
Het is ook behoorlijk goed glaswerk. Het enige betere dat ik heb is Pyrex of Kimax. Dit is het beste Chinese materiaal dat ik heb. Ik heb net een nieuwe roerplaat gekocht. Van mijn oude was het verwarmingselement in 2 keer doorgebrand. Na lang zoeken heb ik een Vevor 500w verwarmingsplaat gekocht met een sonde en lcd-scherm en het is PID, dus ik draai aan de knop tot hij de temperatuur aangeeft die ik wil en loop weg. Hij kostte $140 of $150.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
334
Deals
1
Dat is geweldig, het is zelfs gratis levering in Groot-Brittannië. Ik ga hem mailen met mijn lijst. 🙌

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
27
Als je vastbesloten bent om te proberen jezelf te repareren, kun je proberen een glas epoxylijm voor hoge temperaturen te gebruiken, maar denk eraan dat deze speciaal bedoeld is voor toepassingen bij hoge temperaturen.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
334
Deals
1
Dat was het eerste waar ik aan dacht, maar ik was er niet zo zeker van dat het nog steeds een rem was.