- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Ik zou voor u werken in New York City voor een klein percentage van de stoffen. Ik zou werken om vertrouwen op te bouwen. Er is hier een gigantische onaangeboorde markt.
- Reaction score
- 252
- Deals
- 1
Het BB team is op zoek naar nieuwe medewerkers.
Vereisten:
- Ontvang een dead drop van mephedrone in hoeveelheden van 50g (minimum batch bij opstarten).
- Verpak in 25 pakketjes van elk 2g.
- Verberg 25 dead drops op veilige locaties.
Voorwaarden:
Vereiste borg van €100
Na verkoop van het product ontvangt de aannemer €15 voor elke succesvolle verkochte dead drop
15*25=375 euro +100 euro borg.
Werk is er altijd. Verdien bij ons vanaf 300 euro per dag door slechts een paar uur in te zetten. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact met me op via privéberichten. @HEISENBERG @Madre
Vereisten:
- Ontvang een dead drop van mephedrone in hoeveelheden van 50g (minimum batch bij opstarten).
- Verpak in 25 pakketjes van elk 2g.
- Verberg 25 dead drops op veilige locaties.
Voorwaarden:
Vereiste borg van €100
Na verkoop van het product ontvangt de aannemer €15 voor elke succesvolle verkochte dead drop
15*25=375 euro +100 euro borg.
Werk is er altijd. Verdien bij ons vanaf 300 euro per dag door slechts een paar uur in te zetten. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact met me op via privéberichten. @HEISENBERG @Madre
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 27
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Gevoed? Lol, ik vraag alleen of ze me ook klanten leveren. Het klinkt voor mij alsof het zo werkt. Ik weet niet zeker of ik snap hoe ze het doen. Ze zeiden dat ik tot 300 euro per dag zou verdienen, dus ik vroeg hoe dat mogelijk was? Doen ze een bestelling en dan lever ik het product? Fed lol, ik zit al sinds 2014 in het circuit, ik heb jouw onzin niet nodig als ik ze een vraag stel. Over hoe het werkt