- Reaction score
- 8
Het zou leuk zijn als je een spel als dit in de Verenigde Staten zou kunnen opzetten
- Reaction score
- 7
Niets nieuws in de VS, kinderen gebruiken IG en TG, Venmo en een paar andere apps hebben het makkelijk gemaakt om crypto te verhandelen en iedereen onder de 25 voelt zich nog steeds onaantastbaar als ze nog niet betrapt zijn, dus het is eigenlijk darknetmarkten aan het doden met traditionele escrow gehost als een verborgen service snel eerlijk gezegd als iemand het nog niet gemerkt heeft. bv. ik ging van $10k per week verdienen vier jaar geleden naar $2k per week. Het is nog steeds de moeite waard om een darknet marktwinkel te hebben, maar het is zeer voordelig om ook IG/TG-aanwezigheid te hebben, speciaal met dead drop-functies. Ik herinner me dat ik een paar apps heb gebruikt; Radiate, Wisper om cocaïne te kopen in Las Vegas als dead drop. Beide keren waren succesvol. Alleen contante handel natuurlijk, dit was meer dan 4 jaar geleden in Las Vegas. Ontmoette elkaar op Freemont voor de ene transactie en in een park in de buurt van de Vegas Strip voor de andere. In beide gevallen ging het om cocaïne van goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ik heb niet eens gekeken of die apps nog bestaan lol
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 21
Ik ben zo vaak afgezet op IG dat ik ben gaan proberen mijn eigen drugs te maken. Ik ben al 11 maanden drugsvrij. ; )