Vragen?

Jack

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 24, 2021
Messages
53
Reaction score
17
Points
8
Wat heeft je gemotiveerd om dit forum te maken?
 

Ketaholiker

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Jul 28, 2024
Messages
10
Reaction score
0
Points
1
ik zoek een precusor om lsd te maken

precusor ergotamine, lsa, lysergol, lyserginezuurmethylester

of ik heb hawaian baby woodrose zaden of ergot paddestoel korrels maar het is niet de beste mening....
Iemand een idee voor mij?
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Beste Walt, ik herinner me dat jouw team 4MMC synthesekits verdeelde. Mag ik meedoen? Ik kan deze aankondiging nu niet vindenn(((
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
We zijn gestopt met het gratis versturen ervan. We hebben samen meer dan 100 kits verstuurd, waarmee meer dan 10 kg goederen kan worden geproduceerd. Maar mensen lieten geen feedback achter. We zijn bereid om alles wat je nodig hebt op commerciële basis te leveren.
Contact @WillD
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Is chatbeperking echt permament, en geen enkele manier om een tweede kans te krijgen? :)
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Kan iemand een thread maken over de lokale naam, Balkan, ik denk dat er onveilige mensen zijn voor die thread, bedankt
 

Cryptos82

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 15, 2024
Messages
18
Reaction score
8
Points
3
Hallo allemaal, ik vroeg me af of jullie me konden adviseren, na een tweede kook, Lukart reactie was er geen scheiding al de vloeistof was een donkerrode/bruine kleur en na de laatste fase de A olie komt de kleur van grotere niet normaal als dit, maar altijd de kleur van water geweest
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Frst of all im wanna say big thanks to bb team whoos share there product and knowledge.about chemistry 🧪
I don't wanna be arogant or bad person in some eyes 👀
But im thinking if it promotion for people whoos just register and get immediate free good sample( i don't say it's.bad).
Kunnen wij die status hebben ''resident'' krijgen een aantal soortgelijke naast dat is, zoals voor exaple 4mmc synth kit of voor andere producten, sommige in die deregtion als het mogelijk is (we kunnen wote) dat is was zo geweldig voor sommigen die een beetje langer en wil verder gaan in de chemie

Bedankt voor iedereen

Het is gewoon mijn mening

Ik wil niet beledigd worden door mij


Ik ben erg dankbaar voor al jullie werk bb



Blijf veilig en positief 😺🍀🧪🤞
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Can Admin team please just get some better security for the new selle?r coze time i wanna get some stuff give information and the person leave just, no more login, with info, and I hear more similar stories happening here.
Hier vissen mensen, ik denk dat dat niet goed voor ons is. 😆
 
Top