- Reaction score
- 2
Heeft iemand onlangs iets ontvangen? Hij zei dat het een week zou duren en dat ik dan een tracking zou krijgen. Toen zei hij "ze geven geen tracking voor zo'n klein pakje". En ik woon aan de oostkust van de VS. Dit is van 7 oktober. Ik vraag me af waarom hij nog een tijdje doorging met het beantwoorden van e-mails.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 7
Doet aaron nu nog steeds deals en beantwoordt hij mensen op dit moment?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 16
Zijn weg.
Ik heb ongeveer tegelijkertijd een bestelling geplaatst. Hij had zelfs het lef om me te vragen de mods hier te berichten dat hij geen oplichter was.
2 weken geen contact, toen ik hem liet weten dat ik mijn naam zou toevoegen aan de lijst van verbrande personen, kreeg ik een antwoord dat ik rustig aan moest doen. Zegt dat hij op vakantie was!
Een paar dagen later vraagt hij "Uh....wat was je bestelling ook alweer? Gevolgd door nog een week stilte.
Toen zei hij dat het was onderschept. Geen tracking maar op de een of andere manier weet hij dat het is tegengehouden. Biedt aan om opnieuw te verzenden of 50% terug te betalen. Vertel hem om opnieuw te verzenden en het is radiostilte voor nog een paar dagen. Ik vraag hem naar de tracking en hij zegt dat "Ik ben 6e in de rij voor bestellingen die moeten worden verzonden, ik hoop dat we u niet te lang hebben laten wachten" Zelfvoldane, bodemvoedende, opgeblazen dief kan waarschijnlijk nog geen ei koken, laat staan iets van waarde koken. Dus het enige wat hij kan is oplichten. Ik wens hem het dievenkarma toe zodat hij de rest van zijn leven denkt dat mensen erop uit zijn om hem op te lichten.
Ik heb ongeveer tegelijkertijd een bestelling geplaatst. Hij had zelfs het lef om me te vragen de mods hier te berichten dat hij geen oplichter was.
2 weken geen contact, toen ik hem liet weten dat ik mijn naam zou toevoegen aan de lijst van verbrande personen, kreeg ik een antwoord dat ik rustig aan moest doen. Zegt dat hij op vakantie was!
Een paar dagen later vraagt hij "Uh....wat was je bestelling ook alweer? Gevolgd door nog een week stilte.
Toen zei hij dat het was onderschept. Geen tracking maar op de een of andere manier weet hij dat het is tegengehouden. Biedt aan om opnieuw te verzenden of 50% terug te betalen. Vertel hem om opnieuw te verzenden en het is radiostilte voor nog een paar dagen. Ik vraag hem naar de tracking en hij zegt dat "Ik ben 6e in de rij voor bestellingen die moeten worden verzonden, ik hoop dat we u niet te lang hebben laten wachten" Zelfvoldane, bodemvoedende, opgeblazen dief kan waarschijnlijk nog geen ei koken, laat staan iets van waarde koken. Dus het enige wat hij kan is oplichten. Ik wens hem het dievenkarma toe zodat hij de rest van zijn leven denkt dat mensen erop uit zijn om hem op te lichten.
- Reaction score
- 16
Wees blij dat hij je geen letterlijke DIRT stuurde zoals hij deed bij een van de andere slachtoffers in deze thread Aaronstevens legt zeker de lat voor alle scumbag scammers die er zijn.
- Reaction score
- 2
Verdomme, waarom heb ik hem boven Gordon gekozen? Ik wed dat de hele vc.2 e-mail oplichterij was. Ik had het niet zo erg als sommigen van jullie. Niet veel onzin en geen grote bestelling. Is Gordon de enige legitieme? Ik ben in de VS. Bedankt voor het reageren
- Reaction score
- 16
Voor zover ik weet zijn alle geverifieerde bedrijven op de markt legitiem, vergeet alleen die escrow niet.
De enige waarvan ik zeker weet dat hij legitiem is, is Gordon.
Top service & producten
De enige waarvan ik zeker weet dat hij legitiem is, is Gordon.
Top service & producten
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65