- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 3
Dit is een belachelijke kristallisatiemethode. Methanol & watervrije aceton produceren prachtige transparante kristallen, en als er ook een beetje IPA wordt gebruikt voor het oplossen, kun je echte knallers verwachten. Een spoeling met koude watervrije aceton is een goede gewoonte en helpt ook om meer uit de moedervloeistof neer te slaan.
De rooktijd kan 1-24 uur zijn, eerder als je meer aceton toevoegt. Ik heb nog nooit zo'n kleur moederlikeur gehad, het ziet eruit als een ruwe bereiding en extractie!
De rooktijd kan 1-24 uur zijn, eerder als je meer aceton toevoegt. Ik heb nog nooit zo'n kleur moederlikeur gehad, het ziet eruit als een ruwe bereiding en extractie!
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 2
Ik heb nog nooit zo'n kleur moederdrank gehad, het ziet eruit als een ruwe kook- en extractiemethode!
Misschien heb je het spul nooit blootgesteld aan hitte voor lange tijd zoals de auteur doet. Het is wel een belangrijke stap om ketonresten te verwijderen.
Misschien heb je het spul nooit blootgesteld aan hitte voor lange tijd zoals de auteur doet. Het is wel een belangrijke stap om ketonresten te verwijderen.