- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 415
L'aluminium ne rendrait-il pas la chose plus suspecte ? Il serait alors évident que vous cachez quelque chose. Mais je ne sais pas, je n'ai jamais envoyé de médicaments par la poste auparavant.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 28
Beaucoup de gens disent que l'aluminium aide à bloquer les rayons X, mais je pense que c'est un mythe.
Le plomb aide à bloquer les rayons X en raison de sa densité de 11 400 kg/m³, mais l'aluminium n'a que 2700 kg/m³, donc je pense que c'est inutile.
juste bon à envelopper la dope
Le plomb aide à bloquer les rayons X en raison de sa densité de 11 400 kg/m³, mais l'aluminium n'a que 2700 kg/m³, donc je pense que c'est inutile.
juste bon à envelopper la dope
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 47
- Deals
- 12
conneries ! le papier aluminium ne bloque pas les rayons X.
Votre dope est un amas de molécules organiques. Aux rayons X, les molécules organiques ont un aspect différent de celui des métaux, et il est possible de les distinguer.
si tu veux bloquer les rayons x, tu dois immerger ta dope dans un environnement organique similaire pour avoir l'air de quelque chose d'inoffensif. mais à ce stade, je m'arrête car je ne souhaite pas divulguer mes propres méthodes de furtivité.
Votre dope est un amas de molécules organiques. Aux rayons X, les molécules organiques ont un aspect différent de celui des métaux, et il est possible de les distinguer.
si tu veux bloquer les rayons x, tu dois immerger ta dope dans un environnement organique similaire pour avoir l'air de quelque chose d'inoffensif. mais à ce stade, je m'arrête car je ne souhaite pas divulguer mes propres méthodes de furtivité.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 9
Theoretically aluminum can shield against electromagnetic waves, also x-ray.
But the thin layers used mostly are not enough.
There are different ways through which a material can block electromagnetic waves.
Scattering and absorption which often happens in high density, but it also works through the conductivity of a metal, and aluminum and copper for example have a good conductivity, and this allows them to absorb energy from the electromagnetic radiation pretty well, because of their free electrons.
But you would need a thick layer of aluminum, the normal foil is not going to do that well-
But the thin layers used mostly are not enough.
There are different ways through which a material can block electromagnetic waves.
Scattering and absorption which often happens in high density, but it also works through the conductivity of a metal, and aluminum and copper for example have a good conductivity, and this allows them to absorb energy from the electromagnetic radiation pretty well, because of their free electrons.
But you would need a thick layer of aluminum, the normal foil is not going to do that well-
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 9
Also the shielding ability of aluminum is better (lot better) at lower frequencies, and thickness would need to be increased a lot to shield effectively against x-rays. Also at such high frequencies like x-ray denser materials with high Z are normally required because they have a higher probability of interacting with high energy electromagnetic waves, but theoretically every conductor can block them t some point, also aluminum, but you need a very thick layer which is not practical.