Efedriinihydrokloridin synteesi ja kemiallinen analyysi

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Metkatinonia on yhtä vaikea saada kuin efedriiniä tai jopa pseudoefedriiniä nyt, kun RC-maailma alkoi mennä katinonireittiä pitkin jo jonkin aikaa sitten....
 

123456abc

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 4, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei, voidaanko tämä natriumboorihydridi korvata aktiivisella alumiinilla?
 

Haruki.Murakami

Don't buy from me
Member
Joined
May 29, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Hei kaikille,

Jos voin, haluaisin käyttää tätä menetelmää efedriinin synteesiin d-metamfetamiinisynteesiä varten. Olen tietoinen siitä, että minun on erotettava tässä tapauksessa tuotetun metamfetamiinin isomeerit toisistaan, koska efedriini, joka saadaan tässä synteesissä, on raseeminen.

Minä ja ryhmäni suunnittelemme menetelmää, jolla tätä synteesiä voidaan laajentaa.

Olisiko nopeampaa ja tehokkaampaa valmistaa metamfetamiinia tällä synteesimenetelmällä + kahden isomeerin erottaminen vai pitäisikö meidän työskennellä alla olevan menetelmän skaalaamisen parissa:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/dl-ephedrine-synthesis-from-1-phenyl-1-2-propandion.1128/

jotta saisimme d-metamfetamiinia heti?

Kiitos kaikille, jotka vastaavat tähän.
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Pyydän, voimmeko käyttää tätä efedriiniä D-Methin tuottamiseen, pyydämme, että olemme todella kokeilleet sitä, pyydän, olen hämmentynyt tästä väitteestä, joka on raseeminen met ja D-Meth, antakaa meille vastaus.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hei, kyllä, sitä voidaan käyttää. On olemassa video-opetusohjelma ja yksityiskohtainen kirjoitus.
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Opettaja G.Patton, kunnioitan sinua, anteeksi kysyn paljon,
Opettaja, voiko tällä menetelmällä tuotetulla efedriinillä saada D-Methiä? Ilman viinihappoa,
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Kyllä, mutta sinun on joka tapauksessa käytettävä mitä tahansa muuta sopivaa karboksyylihappoa isomeerien erottamiseen.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Jospa (met)katinoni olisi luonnollinen.
 
Top