JWH-018-synteesi

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Onko joku, joka on käynnissä jwh018 synteesi. Olisi mielenkiintoista keskustella
 

Hip-Hop-Gruppe

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Hei!
Tein vähän jwh-018:aa menetelmälläsi, mutta se on hyvin tummaa, kuin kaakao.
Miten voin puhdistaa sen? Yritin kiteyttää sen uudelleen kuumasta metanolista.
Vähän vettä (~90% metanolia ominaispainon mukaan) se saostuu helpommin, mutta näyttää silti pahalta.
Voit käyttää perkloorietyleeniä dcm:n ja nitrometaanin sijasta.

En ole varma naftoyylikloridistani, saan sen vanhana laboratoriosta. Mutta se sulaa oikein.

Lisäksi olin hieman päihtynyt koskettamalla sitä ennen kuin se kuivui, se oli kova tunteja. 🤬
Onko kukaan tehnyt cb1-antagonisteja?

(Unohdin käyttäjätunnukseni)
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Sinun olisi pitänyt käyttää suojavarusteita, kuten käsineitä ja hengityssuojainta, JWH-018 on voimakas aine.
Onko se tummia kiteitä? Voitko näyttää kuvan?
Todennäköisesti tapauksessasi 1-naftoyylikloridi reagoi perkloorietyleenin kanssa ja tuottaa paljon sivutuotteita.
 
Last edited by a moderator:

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Mittasitko SnCL4:n millilitroina vai grammoina?
 

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
voinko ostaa jo syntetisoidun 3-(1-naftoyyli)indolin
?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666

Kyllä, voit, sinun on otettava yhteyttä räätälöityjä synteesipalveluja tarjoaviin laboratorioihin. Näiden laboratorioiden on oltava maissa, joissa ainetta ei valvota.
 

pptmg

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Feb 1, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Onko vinkkejä siitä, miten ottaa yhteyttä johonkin räätälöityjä synteesejä tarjoavaan tahoon?
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Jos Sncl4:n sijasta käytetään SnI4(Tin4Iodidia), voisiko reaktiosta saada saman tai hyvin samankaltaisen lopputuotteen?
 

northenos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2022
Messages
19
Reaction score
1
Points
3
miltä lopputulos JWH-018 näyttää? Näyttääkö jauheelta vai joltain muulta ? jos joku on onnistunut tekemään sen, voinko ostaa pienen määrän, tai joku voi opastaa minua tekemään sen ? olen Kaakkois-Aasiassa.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Ei, kloridia tarvitaan. Vedetön, mikä on tärkeää (nestemäinen).
Jauhe, jos täydellinen puhtaus (uudelleenkiteytetty). Mutta se voi olla öljyn muodossa.
 

northenos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2022
Messages
19
Reaction score
1
Points
3

Mistä voin ostaa sen?
 

Khun Sa

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Hei, anteeksi, mutta iI dont know the exact rules of forum due to buying recommendations... Kirjoita minulle yksityisviesti.
 

caos420

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 2, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Joku sai puolikiteisen/öljymäisen valkoisen tuotteen kaiken päätteeksi??

Yritän löytää keinon poistaa koipallon (naftaleenin) hajua. Onko jollakin vinkkejä siitä?

Kun käytän tätä papereissa tai yrttisekoituksessa, haju on edelleen liian voimakas ja siitä tulee savuton maun takia, olen kokeillut joitain essentiaalisia öljyjä peittämään tämän, mutta se on kuin silloin, kun olemme haisevia ja suihkutamme parfyymiä... haju pahenee...

Olen lukenut joitakin tutkimuksia ja nähnyt, että kemikaali laitetaan metanoliin ja haihdutetaan, jotta saadaan hajuton jauhe, mutta ilmeisesti se ei toimi...
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hei, kiteytä se uudelleen.
 

caos420

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 2, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Olen yrittänyt uudelleenkiteyttämistä IPA: lla, mutta ei onnistunut... tämä ei koskaan uudelleenkiteydy 1 tai 2 päivän kuluttua....

Olen epävarma lämpötilasta, jossa naftiöljy-indoli on sekoitettava, koska seurasin UR144-videota, mutta käytin naftiöljy-indolia jwh018:n valmistukseen.

Voitteko vahvistaa, että lämpötilan on oltava 220c UR144:n videossa esitetyn 120c:n sijasta?????
 

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Entä lopputuote, jonka u saa...onko se vahva ja aktiivinen ?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
en koskaan polta synteettistä hasista... JWH-018 hashich on kuin normaali hash vai se on erilainen ? (vaikutus)
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Myös tavallinen hasis voi olla erilainen. JWH-018 soveltuu hyvin synteettiseen.
Aikoinaan suosituin yhdiste
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Voinko saada lisätietoja? Ensin otetaan ylimääräinen määrä pentaania. Reaktion aikana ylimäärä on haihdutettava. Kuuma öljy kiteytyy sitten kiinteäksi aineeksi. Seuraavaksi otamme vähimmäismäärän kuumaa alkoholia ja liuotamme kiinteän aineen kuumennettaessa. Jos otetaan paljon, niin jauhe ei irtoa, vaan se on haihdutettava lisäksi. Hitaasti huoneenlämpötilaan jäähdyttämisen jälkeen, kun se on jäähtynyt, voit laittaa sen pakastimeen. Edelleen saostunut kiinteä aine on suodatettava, se voidaan pestä uudelleen jääalkoholilla.
 
Last edited by a moderator:

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
11
Points
8
voinko olla yhteydessä hankkeeseenne täällä saadakseni tukea? olenko täällä oikeassa?
Tarvitsen kaiken alusta alkaen. Laboratoriotarvikkeet, integraatiot, tietämys.
Mikä on ensimmäinen askel? Mitä kaikkea minun on järjestettävä ennen aloittamista ja mistä?".
Olisin hyvin kiitollinen, jos saisin neuvoja.
 
Top