Miten crack-kokaiini on 40 dollaria Iranissa?

thebean

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 26, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei, im Iranista. ja kokeilin crack-kokaiinia noin 2 kuukautta sitten, tutkin vähän, ja selvittää. hinta on naurettava. se on noin 1,700,000 (40$) Rials rajalla ja voit löytää sen kaupungeissa noin 2,500,000 (60$) Rials. olen etsinyt paljon online-markkinoita ja tämä hinta on liian alhainen. Olen melko varma, että crack ei ole puhdasta. mutta minulla on kysymys. onko mahdollista valmistaa kokaiinia kotona? vai onko crackin kaltaista huumetta? hengitettäväksi tarkoitetussa kivimuodossa. onko mahdollista ostaa puhdasta crackia vain 40 dollarilla? miten voin testata puhtauden? onko crackille muuta vaihtoehtoa metan lisäksi?
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
85
Points
28
Deals
1
Miksi crack-kokaiini on Iranissa niin halpaa?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Kuinka paljon saat? Voin ostaa 7 dollarilla crackia, jos haluan se saattaa olla 0,1 g. Tietämättä kuinka paljon kukaan ei voi sanoa, missä se on halpaa tai kallista. Voitko ottaa kuvan? Crack on kokemukseni mukaan melko erottuvan näköistä.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
85
Points
28
Deals
1
Luulen, että yhtä grammaa kohti 40 usd
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Se ei todennäköisesti liity kokaiiniin. Jopa Yhdysvalloissa leikata tarpeeksi raskaasti, jotta voisi myydä sitä tuohon hintaan , se ei muodosta kiveä. Tämä on vain minun mielipiteeni, joka perustuu hyvin vähäiseen tietoon. Jos saat kuvan, lähetä se.
 

bigbadbear

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 1, 2023
Messages
21
Reaction score
9
Points
3
se oli crack-heroiinia tai puristettua heroiinia.
 

Idontcarethatmuch

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 17, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Bro, crackissasi on shishaa/methiä^^
 
Top