Hei, olen törmännyt verkossa tietoihin, joiden mukaan L-efedriini ja D-pseudoefedriini ovat efedrassa esiintyviä ensisijaisia alkaloideja sekä joitakin muita hivenalkaloideja. Luulen, että olen keksinyt, miten hydrokloridi efedriini ja hydrokloridi pseudoefedriini uutetaan efedrasta ja erotetaan toisistaan.
Voisitteko neuvoa, jos jatkan metamfetamiinin synteesiä jodin/punaisen fosforin kaltaisia menetelmiä käyttäen, pitäisikö minun käyttää hydrokloridi-L-ephedriiniä, hydrokloridi-D-pseudoephedriiniä vai molempien sekoitusta? Onko L/D:llä vaikutusta metasynteesiin? Kiitos.
Minulla on ollut vaikeuksia erottaa nämä käsitteet toisistaan: efedriini ja pseudoefedriini, kiraalinen L/D, optinen rotaatio L/D, enkä ole varma, miten paljon ne vaikuttavat metanoliinisynteesiin.
Käytin 15 grammaa jauhetta, jokainen gramma tarvitsee 1,656 ml, joten 15 grammaa on 24,84 ml, mutta etanolin ja teollisuusbensiinin kaataminen jauheeseen muuttui mudaksi. Anteeksi, Suuri Jumala, miten voin suodattaa sen? Siinä ei ole lainkaan nestettä, se on pelkkää mutaa.
Käytössä on yksinkertaistettu menetelmä, joka on testattu. Minne menee jauhe, joka on saatu kuumentamalla etanolilla 10 minuuttia ensimmäisessä vaiheessa? Onko se varattu toiseen osaan? Mutta toisessa osassa etanolia liotetaan 3 päivää ja teollisuusbensiiniä 2 päivää, ja sitten nämä kaksi suodatettua nestettä sulatetaan. Sulattamisen jälkeen saadaan mustaa ainetta, jossa on paljon öljyä. En näe jauhemaista valkoista.
Lisäksi ruohon jauhaminen jauheeksi ja liottaminen etanoliin tai teollisuusbensiiniin tuottaa tummanvihreää nestettä. Suodatin sitä imusuodatuksella 4-5 kertaa ja väri on edelleen tummanvihreä.
Se uutettiin vaihe vaiheelta, mutta lopputuote ei ollut valkoista jauhetta. Käytin yksinkertaistettua versiota, ja jokainen vaihe tehtiin edellä esitetyn mukaisesti. Liuottimessa liottamisen jälkeen kaksi liuotinta yhdistettiin, ja kuivauksen jälkeen saatiin musta, ei. Se on tummanvihreä neste.
Teoriassa efedriinisi on siellä. Sinun on vain uutettava se. On myös muita aineita. Sinun on haihdutettava neste kokonaan ja kiteytettävä efedriini. Todennäköisesti flash-kromatografia on tässä tarpeen.
Edellä sanomasi mukaan laitoin sen kakkulevylle, mutta en ole vielä nähnyt valkoista jauhetta nesteen haihduttamisen jälkeen. Onko kyseessä virhe toiminnassani? Mutta tein sen edellä mainitsemasi menetelmän mukaisesti.
Opin tämän menetelmän eräältä afganistanilaiselta ystävältäni. Hän sanoi, että he uuttavat efedriiniä tällä menetelmällä, mutta en ole vielä kokeillut sitä, koska etsin rikkihappoa.
Keksintö koskee efedriinin uuttoprosessia ja kuuluu perinteisten kiinalaisten lääkkeiden tehokkaiden komponenttien uuttamisen tekniseen alaan. Keksinnön mukainen prosessi käsittää seuraavat vaiheet: efedrin esikäsittely; alkalointi; uuttaminen...
patents.google.com
Tulevina kuukausina yritän uuttamista ja lähetän tulokset.