Otan puhelimeni mukaan kaikkialle, minne menen, mutta voisin yhtä hyvin jättää sen kotiin, koska en halua käyttää sitä, jos en ole täysin vapaa. ihmiset suuttuvat minulle, koska jätän puhelimeni päälle yli viideksi tunniksi, mutta se ei ole mikään henkilökohtainen asia. En pidä puhelimista, mutta minulla on vain elämä puhelimeni ja ig:n ulkopuolella, jota useimpien ihmisten on vaikea ymmärtää. Kyllä, nykyään ihmiset ovat helpommin tavoitettavissa kuin koskaan, mutta helppous ei välttämättä tarkoita sitä, etteivät he ole kiireisiä. ei ole edes niin, että ihmiset tekstaavat minulle jotain tärkeää. jos tilanne on vakava, voit puhua minulle henkilökohtaisesti... en aio lopettaa tekemisiäni vastatakseni lähettämääsi "hauskaan" videoon. painu vittuun.
vihaan tätä kulttuuria, jossa "oi, sinun täytyy jatkuvasti puhua kumppanillesi/ystävillesi". se on hyvin uusi asia, eikä se auta ketään. ihmissuhteet toimivat hienosti, ellei jopa paremmin, ennen nykyaikaisia älypuhelimia ja sosiaalista mediaa. niin monet ihmissuhteet ovat toimimattomia, koska ihmiset odottavat kumppaninsa pudottavan kaiken tekstiviestien lähettämiseksi. en tee sellaista paskaa miehen takia, enkä odota kenenkään tekevän sitä puolestani. kumppanin pitäisi olla ensisijainen, mutta ei koskaan ensimmäinen prioriteetti. jos joku ei pysty kunnioittamaan sitä, hän ei ansaitse olla elämässäsi ollenkaan.