Kaipaako kukaan muu 2000-lukua?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
saattaa olla tyhmää lähettää tämä, mutta epäilen, että minut voitaisiin helposti tunnistaa + poistin exif-tiedot, mutta tässä esimerkki siitä, että perunakamerat ovat söpömpiä kuin high res ^^;
VYBSeP3Uvt
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Korkearesoluutioisella isolla näytöllä saa siitä kaiken irti. En näe söpöjä kasvojasi, näen tahraa...
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
40
Points
18
Deals
3
Muistan ja joskus toivon noita aikoja takaisin. ne olivat vuosia, jolloin kamppailin saadakseni riippuvuuksiani kuriin. ei aina ollut hyvä aika. oli oppimiskäyrä. taisin olla hakulaite.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
im rlly iloinen ur (toivottavasti) paremmassa paikassa nyt :c aktiivinen riippuvuus on pahin

En ole tainnut koskaan omistaa hakulaitetta, ainakaan muistaakseni.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
On olemassa hyvää ja huonoa riippuvuutta. Hyvä riippuvuus alkaa ensin ja eniten, huono on kuitenkin saamassa mahtavan (raskaat huumeet, kuten MDPV).
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Jep, vanhoja hyviä aikoja varmasti. Minulla oli tapana unohtaa puhelimeni kotiin, enkä välittänyt siitä...
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Otan puhelimeni mukaan kaikkialle, minne menen, mutta voisin yhtä hyvin jättää sen kotiin, koska en halua käyttää sitä, jos en ole täysin vapaa. ihmiset suuttuvat minulle, koska jätän puhelimeni päälle yli viideksi tunniksi, mutta se ei ole mikään henkilökohtainen asia. En pidä puhelimista, mutta minulla on vain elämä puhelimeni ja ig:n ulkopuolella, jota useimpien ihmisten on vaikea ymmärtää. Kyllä, nykyään ihmiset ovat helpommin tavoitettavissa kuin koskaan, mutta helppous ei välttämättä tarkoita sitä, etteivät he ole kiireisiä. ei ole edes niin, että ihmiset tekstaavat minulle jotain tärkeää. jos tilanne on vakava, voit puhua minulle henkilökohtaisesti... en aio lopettaa tekemisiäni vastatakseni lähettämääsi "hauskaan" videoon. painu vittuun.

vihaan tätä kulttuuria, jossa "oi, sinun täytyy jatkuvasti puhua kumppanillesi/ystävillesi". se on hyvin uusi asia, eikä se auta ketään. ihmissuhteet toimivat hienosti, ellei jopa paremmin, ennen nykyaikaisia älypuhelimia ja sosiaalista mediaa. niin monet ihmissuhteet ovat toimimattomia, koska ihmiset odottavat kumppaninsa pudottavan kaiken tekstiviestien lähettämiseksi. en tee sellaista paskaa miehen takia, enkä odota kenenkään tekevän sitä puolestani. kumppanin pitäisi olla ensisijainen, mutta ei koskaan ensimmäinen prioriteetti. jos joku ei pysty kunnioittamaan sitä, hän ei ansaitse olla elämässäsi ollenkaan.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
"kumppanin pitäisi olla ensisijainen mutta ei koskaan ur ensimmäinen prioriteetti."
Whole Love Partner on minun prioriteettini pelata kem.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Rehellisesti sanottuna olen samalla tavalla vastaamassa viesteihin. Olen aina ajatellut, että jos lähetät minulle tekstiviestin, et etsi tietoa, jota tarvitset minulta välittömästi. Myönnettäköön, että olen erittäin huono vastaamaan ihmisille, unohdan kytkeä puhelimeni pois äänettömältä, enkä melkein koskaan kuuntele ääniviestejä. Soitan yleensä ihmisille takaisin. En tiedä, miksi otan puhelimeni mukaan kaikkialle.

Olin pari vuotta sitten erään tytön kanssa, joka halusi, että minulla olisi tuo life360 puhelimessani. Hän perusteli sitä sillä, että olin matkoilla. Vihasin sitä. Asensin sen jatkuvasti pois. Sitten löysin sovelluksen, joka väärensi GPS-sijaintini. Sen jälkeen laitoin sijaintini aina toiseen maahan. Ei ihme, että suhde ei kestänyt.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Joo, puhelimeni on aina Älä häiritse -asennossa, enkä ole aktiivinen missään sosiaalisessa mediassa. Helpoin tapa tavoittaa minut on luultavasti telegram, ja olen siellä vain muutaman kerran päivässä, jos minulla ei ole kiire... ^^;

Olen ollut suhteissa todella ylisuojelevien tyyppien kanssa ja oppinut kantapään kautta, että valehtelemalla ei tee mitään muuta kuin molemmat osapuolet onnettomiksi. sinun on vain löydettävä joku, jonka prioriteetit ovat samansuuntaiset kuin sinun. minulla on luottamusongelmia, mutta jos olisin niin vainoharhainen, en olisi parisuhteessa. Miksi stressata itseäsi noin? jos joku haluaa 2 pettää here aikoo tehdä sen riippumatta siitä, mitä "ehkäiseviä toimenpiteitä" u laittaa paikalleen.ive nähnyt sen niin monissa suhteissa. anna heidän kertoa itsestään sen sijaan, että yrität estää heitä c:

Muista, että kukaan ei voi varastaa kumppaniasi, vain sinun ongelmasi!
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Hyvin totta! Jos alkaa hulluksi tarkistamalla kumppanisi tai käymällä läpi hänen puhelimensa sen aika soittaa se lopettaa. Se ei luultavasti parane, eikä se ole stressin arvoista!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Voi luoja, että tunnen itseni jo vanhaksi... aion väittää, että N64, GameBoy ja seethrough-puhelin eivät ole 2000-lukua, vaan 90-lukua, mutta se ei kuulu asiaan!
Olen samaa mieltä siitä, että sielu on jättänyt useimmat asiat, ja itse syytän sitä lähinnä kaapelileikkureiden joukkopakolaisuudesta. Kukaan ei saa enää mitään samalla tavalla, kukaan ei mene töihin ja kysy, "näitkö X-sarjan uuden jakson?" He sanovat, "veli, sinun on pakko katsoa X-sarja, katso se, ole kiltti" Sinä sanot ok, etkä sitten koskaan katso sitä, tai ihmiset eivät vain sano mitään, koska eivät halua kysyä. Kukaan ei halua enää puhua toisilleen, kaikilla on oma "klikkauksensa" ja se on sen loppu. Surullista. Toivottavasti 30-luku ei ole näin paha..lol.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Mitä sanoisit niiden olevan? vanhempia?

Ja kyllä, minusta tuntuu, ettei kukaan halua enää kokeilla uusia asioita, se on niin vitun surullista... btw, viittaako käyttäjänimesi Kurt Vonnegutiin? Hän on lempikirjailijani c:
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Milleniaalin ja Gen-X:n välissä on sukupolvi:
"Millenniaalien ja sukupolven X väliin jäävästä mikrosukupolvesta käytetään usein nimitystä "Xenniaalit" tai "Oregon Trail -sukupolvi". Xenniaalien katsotaan olevan "kärkisukupolvi", joka on syntynyt suunnilleen 1970-luvun lopun ja 1980-luvun alun välillä. Heillä on sekä X-sukupolven että Millennials-sukupolven piirteitä, ja he kurovat umpeen kuilua näiden kahden suuremman sukupolvikohortin välillä."
Se on osoittautunut outo paikka olla jumissa minulle, näyttää siltä, etten löydä ketään reaalimaailmassa, jolla olisi samanlainen tausta...
Mitä tulee nimeen: shhhhh... mutta kyllä, lol.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
nuo ihmiset vaikuttavat helvetin viileiltä, en ole koskaan tavannut yhtään mutta olen kuullut heistä. olen tavannut gen x:ää ja millenniaalia mutta en vielä yhtään noista. itse olen gen z ^^;

Kunpa voisin sanoa kuuluvani samaan ryhmään. sinulla on hyvä kirjamaku! lempikirjani on Slapstick (se on myös lempikirjani yleensä, yhdessä Osamu Dazain No longer humanin kanssa).
 

OperationHasj

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Joined
May 1, 2024
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Kyllä erittäin paljon.... Tämä aika on perseestä.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Ei, en oikeastaan kaipaa vanhentuneita asioita ja aikoja jokapäiväisessä elämässä, vaan katson eteenpäin suurempia tulevia asioita. Kuten sitä, että tekoäly saa sielun ja korjaa meidät. Teknologian historia tulee häipymään muistipankkeihimme elämämme mukana. rajoitusten nostalgia. Ei minun sieluni ole jumissa (primitiivisessä) menneisyydessä.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
En siis kaipaa dial up -yhteyttä tai diskettejä, mutta eikö niistä puhuminen saa sinut hieman nostalgisoimaan?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Olen katkera sielu, jolla on huono menneisyys, ja välitän siitä, että saan sen hyväksi itselleni ja ehkä muillekin. Nostalgia saa minut enemmän hukkaan, ja levoton primitivismi. Olen kaikki tuloksista. Kunnioitan muiden antiikkisia intressejä. Omani muistaa valkoisen lännen huippusivilisaation, joka naisellisella (vasemmistolaisella) tunteella antoi epäonnisen anti-kansan asettua varastamaan ja tuhoamaan meidät. Aina sama lopputulos noiden kanssa. Singapore tietää, että heitä on mahdotonta perustella pelkällä läsnäolollaan. Luin IQ-taulukoita ja väestötiedot, kaikki on loogista panosta ja tulosta. Välttelen onnettomia (en kuitenkaan ukrainalaisia).
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Hyvä on. Ymmärrän näkemyksesi.
 

Paz

Don't buy from me
New Member
Joined
May 14, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
En osaa sanoa, kaipaanko sitä, kuka olin ja miltä minusta tuntui, ja/tai kaipaanko lempinimiä ja uuden tekniikan sisäänpääsyä.
Ehkä vähän molempia. 😊
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
En oikeastaan kaipaa sitä, kuka olin, koska olin hyvin nuori, mutta ehdottomasti kaipaan sitä, miten näin maailman, ja suuri osa siitä oli teknologia.
 
View previous replies…

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Samaa mieltä, minäkin kaipaan sitä, miten minä näin maailman.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Mahdollinen (terve) tekniikka oli huonompi "edellisenä vuonna".
Se paranee - ei huonone. Olet juuttunut huonoon menneisyyteen.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Älä ymmärrä maasi tuon tärkeän lausuman.
Nykypäivän tekniikka on niin paljon leikkisämpää ja hauskempaa kuin ennen.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Katso esimerkkejä alkuperäisessä viestissä + ik tämä ei ole rlly 2000-luvulla, mutta windows xp u voinut vaihtaa kursorin ja kaipaan paska kuin että....
 
Top