- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Työskentelisin sinulle New Yorkissa pienellä osuudella aineista. Työskentelisin luottamuksen rakentamiseksi. Täällä on valtavat hyödyntämättömät markkinat.
- Reaction score
- 252
- Deals
- 1
BB-tiimi etsii uusia työntekijöitä.
Vaatimukset:
- Vastaanota mefedronin kuollutta pudotusta 50 g:n erissä (vähimmäiserä käynnistettäessä).
- Pakkaa 25 pakettiin, joissa kussakin on 2 g.
- Piilota 25 kuollutta pisaraa turvallisiin paikkoihin.
Olosuhteet:
Vaadittu 100 euron talletus.
Kun tuote on myyty, toimeksisaaja saa 15 euroa jokaisesta onnistuneesti myydystä dead dropista.
15*25=375 euroa + 100 euron talletus.
Työ on aina paikalla. Ansaitse kanssamme 300 euroa päivässä, omistautumalla vain muutamalle tunnille. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä minuun yksityisviesteillä. @HEISENBERG @Madre
Vaatimukset:
- Vastaanota mefedronin kuollutta pudotusta 50 g:n erissä (vähimmäiserä käynnistettäessä).
- Pakkaa 25 pakettiin, joissa kussakin on 2 g.
- Piilota 25 kuollutta pisaraa turvallisiin paikkoihin.
Olosuhteet:
Vaadittu 100 euron talletus.
Kun tuote on myyty, toimeksisaaja saa 15 euroa jokaisesta onnistuneesti myydystä dead dropista.
15*25=375 euroa + 100 euron talletus.
Työ on aina paikalla. Ansaitse kanssamme 300 euroa päivässä, omistautumalla vain muutamalle tunnille. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä minuun yksityisviesteillä. @HEISENBERG @Madre
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Tarkoittaako tämä siis sitä, että toimitatte Yhdysvaltoihin, ja onko teillä jo asiakkaita täällä?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 27
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Fed? Lol Kysyn vain, toimittavatko he minulle myös asiakkaita toimitettavaksi. Minusta kuulostaa siltä, että se toimii niin. En ole varma, ymmärränkö, miten he toimivat. He sanoivat, että ansaitsen jopa 300 euroa päivässä, joten kysyin, miten se on mahdollista? Tekevätkö he tilauksen heille ja sitten minä toimitan tuotteen? Fed lol Olen ollut paikalla vuodesta 2014, en tarvitse paskaasi, kun kysyn heiltä kysymyksen. Miten se toimii?