Onko kysyttävää?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Aiomme ansaita rahaa DNM:n ja kemiallisten reagenssien mainonnalla.

Kun saamme varoja budjettiimme, meistä tulee entistä parempia. Aiomme luoda:
- aineiden kemialliset ja farmakologiset tutkimukset.
- laboratoriolaitteiden arvosteluja.
- video-ohjeita aineiden synteesiin.
- reagenssien testauspalvelu (harjoittaa reagenssien ostoa ja testausta).
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Heisenberg minulla on joitakin ideoita advs, jotka voivat houkutella mooore ppl laillisella tavalla kirjautua täällä.
Puhumme tästä ja on jopa välttämätöntä mielestäni tehdä se täällä, selitän miksi..kiireinen lauantaihin 18 ok.
 

chemistrykid67

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2021
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Hei herra Heisenberg Tiedustelen thcp:n suorasta emäksiseen uuttamiseen. Meillä on menetelmä, mutta mietin, onko teillä kysymyksiä, kommentteja tai huolenaiheita.
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Jätä THCp+ ja siirry
THCjd:llä paljon paremmin sanoivat kaikki ystäväni ja dor minäkin.
 

chemistrykid67

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2021
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Hei Pyydän anteeksi viimeistä viestiäni, mutta etsin kaikkea thc-p:tä koskevaa. Palveluni on pohjimmiltaan surffata syvässä verkossa kaikenlaista tietoa thc-p:stä.
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Etsi THCJD
Toimii paremmin ja pitkäkestoisesti 😉
 

Wasel

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Hei, näin, että olet julkaissut monia videoita julkisessa YouTubessa ,- onko sinulla huolia siitä, että julkiset YouTube-videot tuovat huomiota tälle sivustolle ja heikentävät turvallisuuden eheyttä ?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Tavoitteenamme on nimenomaan kiinnittää huomiota sivustoon
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Olen kokenut aiemmin niin murskaavan pettymyksen, kun olen ollut niin onnekas, että olen löytänyt paikan, joka on edes 1/2 yhtä hyvä kuin tämä, hankkinut menestyksekkäästi kauniita puhtaita lääkkeitä ja sitten hallitus sulkee sen. Pahimmassa tapauksessa, jos bbgate.com katoaa lopulta hallituksen puuttumisen vuoksi, onko meillä mitään idioottivarma suunnitelma löytää toisemme uudelleen? Luen kaiken täällä niin nopeasti kuin voin, koska minusta tuntuu, että tällä hyvällä onnella on viimeinen käyttöpäivä.
 
  • Like
Reactions: vis

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
Hei! Minulla on ongelma, haluan lähettää viestin jollekulle, mutta en pääse hänen profiiliinsa lähettääkseni hänelle viestin." Hups! Törmäsimme ongelmiin." "Tämän käyttäjän profiili ei ole käytettävissä". Onko ongelma minussa vai onko hän saanut porttikiellon? Kiitos!
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Hän on kielletty tai rajoittanut itsensä hyvien ystävien näkemykseen
 

litioned

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 4, 2023
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
minun recomend on anna nähdä myyjän tarjouksen näkyvissä edelleen katselua varten , coz kun joku asettaa tarjous sitten huijaus ne piilottaa sen ja hän on edelleen täällä, tiedä minun failt ei käytetty escrow palvelu :/
voiko se tehdä ?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Luulen, että BB haluaa vain, että ostat escrow:lla...
 

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
Paras ja turvallisin tapa ostaa jotakin on escrow-menettely. Escrow on välikäsi, joten et voi mennä pieleen.
 

litioned

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 4, 2023
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Tiedän jo, mutta säie /scammers
On lähes tyhjä ja se ei ole corelate kanssa ,joten joku voi ajatella, että suora palkka ei ole riski

mutta näin joitakin profiileja merkitty huijari, mutta et voi nähdä hänen huijaus tarjouksen
Uskon kuvat pitäisi merkitä huijaus tarjous ja pitää kyky nähdä hänen profiilissaan ja poistaa kyky poistaa tilin käytöstä.

Voiko joku merkitä huijariksi, kun emme ole käyttäneet escrow?
Tai vain escrow huijarit on etuoikeus olla näkyvissä merkitty huijari?
 

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
Hei! Miten voin turvata tilini? Onko olemassa mahdollisuus asettaa sähköpostiini 2FA?
Jos joku haluaa murtaa tilini tai jotain muuta, haluan, että tilini on suojattu.
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Sähköposti ei ole suojattu. Käytä Elementtiä saadaksesi takaisin pääsyn tilillesi. Käytä 2fa:ta varten esimerkiksi keepassia tai mitä tahansa kertakäyttökoodisovellusta älypuhelimessa (samanlainen kuin google authenticator).
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
LTZ3n6xScH


Unohdin, onko 2fa liitetty 2 ur sähköposti vai ur elementti tili cuz sen vieressä 2 kaikki elementti asetukset, mutta joka tapauksessa, ur voi 2 turvata ur tili ^_^^

nevermind sorry, en nähnyt että heiseinberg oli jo vastannut, koska "view previous replies" ei jostain syystä näkynyt...
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Kuinka kauan minun on odotettava, että saan allekirjoituksen? :3
 
  • Wow
Reactions: vis

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
40
Reaction score
9
Points
8
Kyllä, kiitos. Voisitko kertoa minulle, miten lähettää" temp pm linkki"? Minulla ei ole aavistustakaan ,mutta tarvitsen tätä tietoa tällä foorumilla ensi viikolla. JOS sinulla on aikaa? Hienoa!!! Jos ei, niin selvitän lisää ja katson, josko saisin sen selville. Minun tietokoneen taidot ovat paska, koska ne keksittiin, kun olin alas w out pääsy isolla tavalla. Kaikki on minulle aivan uutta, tunnen itseni ikäisekseni. mutta en tarkoita sitä, että olen tulossa eteenpäin... ystävieni avulla... - kiitollinen(spacetruckin).
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Opettelen vielä, miten sivustolla navigoidaan. Missä on sopiva foorumi ja oikea tapa kysyä, onko kenelläkään 521097-97-2 (R)-1-(3,4-Metyleenidioksifenyyli)-2-propanolia myytävänä?

Se on MAPS cGMP-multi-kg-synteesin vaiheen 1 välituote.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Mainitsit myös reagenssien testauksen. Minne voin lähettää tavaraa testattavaksi? Haluan esimerkiksi tietää, olenko onnistunut poistamaan kaikki osakomponentit Safrolia lukuun ottamatta Sassafras-öljystäni käyttämällä muita kyseenalaisia kokeellisia menetelmiä kuin murtotislausta.
 
  • Like
Reactions: vis
Top