Onko kysyttävää?

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Saako rc-myyjiä välittää, vaikka ne eivät ole sponsoreita?

Pidän tästä foorumista, mutta olen vielä melko aloittelija synteesissä, joten haluaisin tarjota välittää rc-myyjiä, koska tunnen rc-skeneä erittäin hyvin ja voisin siten palauttaa osan.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Mitä tarkoitat välityksellä?
 

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Joku etsii jotakin, ja annan hänelle olemassa olevat palveluntarjoajat, joilla on maine siitä, mitä hän etsii, jos sellaisia on. (Ei lisäkustannuksia, vain linkki tai nimi myyjään).
 

Jeff_Benzoz

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 27, 2023
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Navigating_BB kysymys: w {VPN&Opera} kaikki toimii, mutta w {TorOnion App} themostI can't do is send and receive mesages and few other. Onko tämä yleistä?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Tämä on ongelma selaimen puolella, ei meidän puolellamme.
 

GermanWhite

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 22, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hei,
Voiko joku auttaa minua. Minulla on MDMA-kiviä, jotka haluan muuttaa nestemäisiksi ja sitten ReRock ne Mouldsiksi häivytystä varten. Tietääkö kukaan menettelyä tai mistä löydän menettelyn foorumilla MDMA-kivien muuttamiseksi nesteeksi ja takaisin 1 kiinteäksi MDMA-objektiksi.
 

sm0ker

Don't buy from me
Resident
Joined
May 12, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Kysyn tätä jo kolmannen kerran. Minulla on melko hyvä kokoelma MA-synteesistä (PDF), minne voin lähettää sen? Jokainen säie, jossa tämä kysymys oli poistettu...
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
En voi vastata viesteihin, vain minä vai ei mahdollista käyttää tor-selaimen vastauspainiketta?
 

stoneda$$a$$in

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 15, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Kun risteily tuntikausia ja tuntikausia vihdoin jäsen, onko olemassa tapa mainostaa mitä etsit... esimerkiksi ; metaqualone, "714", quualudes. En löydä netistä tarkistettua myyjää. Kiitos.
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Tiedän, että ostajan turvallisuudesta ei ole sataprosenttista takuuta, mutta karsitaanko tämän foorumin escrow-järjestelmän kautta tapahtuva ostaminen merkittävästi mahdolliset po-po:t?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
@HEISENBERG, pitäisikö minun vastata näihin kysymyksiin, jos luulen tietäväni ( esimerkiksi kaveri, joka kysyy synteettisistä PDF-tiedostoistaan, mistä lähettää, kirjasto [vastaukseni]) vai onko tämä hallinnollista vastausta varten?
 

lacusht91

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 14, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hy. Haluan tehdä ensimmäiset ostokseni markkinoilla. mitä minun pitäisi tarkkailla ? Kaikki markkinoiden myyjä on jo ok ?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Katso jotain, jonka haluat ostaa?🤷🤔 tämä on jotain, joka sinun on opittava itse. Jos se on liian helppoa, et opi. Kaikki tarvitsemasi tiedot ovat täällä. Ota tuoli ja aloita lukeminen
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Katso jotain, jonka haluat ostaa?🤷🤔 tämä on jotain, joka sinun on opittava itse. Jos se on liian helppoa, et opi. Kaikki tarvitsemasi tiedot ovat täällä. Vedä tuoli ylös ja aloita lukeminen . Ei, CAVEAT EMPTOR
 

SasquatchMonero

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
28
Reaction score
10
Points
3
Miksi Account Upgrade -maksut käyttävät bitcoinia? Btc on jäljitettävissä kuin fvck. Miksei siellä käytetä Moneroa maksuihin?
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
paljastaa minun täydellinen tietämättömyys tässä, mutta BTC on jäljitettävissä? Voitteko selittää maallikon kielellä, miten Monero eroaa BTC:stä ja on siksi vähemmän jäljitettävissä?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Btc ovat jäljitettävissä ikuisesti. Monero on viiden päivän ajan
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Hei. Anna linkki ohjeisiin lämpötilan mittaamiseksi kolvissa.
p/s
pullo 5000ml, lämpömittarin on oltava pitkä, jotta se yltää nesteeseen? harkitse elohopeamallia? kiitos.
 
Top