Hei, hieno kirjoitus!
Niin manny kunnioitusta u kaverit tuo tämä ylös / ottaa aikaa jakaa kanssamme!
Mutta 1 asia vaivaa minua.
Tämä foorumi opetti minulle, että amfetamiinin pitäisi olla valkoista, muut värit ovat (virheellisiä) synteesiin liittyviä, esiaste/myrkkyjen jäänteitä....
Tiedän, että on yleistä, että lopputuotteessa on pieni värimuutos, mutta sinun lopputuotteesi on vain täysin keltainen/oranssi väri ?
Mikä siinä on vikana?
Niin manny kunnioitusta u kaverit tuo tämä ylös / ottaa aikaa jakaa kanssamme!
Mutta 1 asia vaivaa minua.
Tämä foorumi opetti minulle, että amfetamiinin pitäisi olla valkoista, muut värit ovat (virheellisiä) synteesiin liittyviä, esiaste/myrkkyjen jäänteitä....
Tiedän, että on yleistä, että lopputuotteessa on pieni värimuutos, mutta sinun lopputuotteesi on vain täysin keltainen/oranssi väri ?
Mikä siinä on vikana?
GhostChemist
Expert
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 224
Hei, alterego!
Jep, että se tosiasia, että puhtaalla amfetamiinilla on valkoinen väri.
Amfetamiinin keltainen väri johtuu nimenomaan sen hapettumisesta.
Esimerkiksi liuottimen haihtumisen aikana sen kiehuessa ja varastoinnin aikana, kun se altistuu ilmalle.
Lisäksi keltainen väri voi johtua rautasuolojen ja natriumsulfaatin epäpuhtauksista.
Tulevassa tutkimuksessa tutkimme asiaa tarkemmin ja julkaisemme uutta tutkimustietoa.
Jep, että se tosiasia, että puhtaalla amfetamiinilla on valkoinen väri.
Amfetamiinin keltainen väri johtuu nimenomaan sen hapettumisesta.
Esimerkiksi liuottimen haihtumisen aikana sen kiehuessa ja varastoinnin aikana, kun se altistuu ilmalle.
Lisäksi keltainen väri voi johtua rautasuolojen ja natriumsulfaatin epäpuhtauksista.
Tulevassa tutkimuksessa tutkimme asiaa tarkemmin ja julkaisemme uutta tutkimustietoa.
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 281
Se säilyy pitkään, jos se on kuivaa, puhdasta, säilytetään viileässä, valolta ja ilmalta suojattuna. Siitä huolimatta oli artikkeli, jossa tutkittiin vanhasta apteekista varastoituja lääkkeitä, jotka olivat olleet pimeässä viileässä paikassa 30 vuotta + ja yksi lääkkeistä oli amfetamiini. Se oli heikentynyt alle puoleen alkuperäisestä amfetamiinimäärästä tämän pitkän ajan kuluessa.
Primaariset amiinit ovat vain hyvin reaktiivisia jopa suoloina. Amfetamiinin emäs hajoaa muutamassa tunnissa, kun sitä altistetaan auringonvalolle ja 25 °C + hapen läsnäollessa (kuten pullossa, jossa nesteen yläpuolella on ilmaa). Paras tehdä suola heti tai säilyttää pakastimessa.
Primaariset amiinit ovat vain hyvin reaktiivisia jopa suoloina. Amfetamiinin emäs hajoaa muutamassa tunnissa, kun sitä altistetaan auringonvalolle ja 25 °C + hapen läsnäollessa (kuten pullossa, jossa nesteen yläpuolella on ilmaa). Paras tehdä suola heti tai säilyttää pakastimessa.