Totta kai!
Ensinnäkin, anteeksi englannin kielen taitoni, tiedän, että se voi joskus olla "outoa"...
Kokeilin eri määriä emäshappomenetelmää, kunnes löysin oikean...
Avain on kuitenkin tyhjiötislaus, kirjoitan Capital, koska olen nähnyt, että (sama tapahtui minulle alussa), kun olemme tehneet emäshappomenetelmän, kun näemme tuloksen (likainen ja erittäin tiheä paska hunaja), ajattelemme, että jotain oli vialla, sitten emme jatka.. mutta tässä on avain.
50 grammaa vahaa (pienellä asteikolla, koska minulla on vain pieni määrä vahaa).
1. Laita 50 gr vahaa ja 70 ml dH2O ja 12 gr lipeää, nosta lämpötilaa hitaasti 80º C, kun 80º C on saavutettu, sekoita sitä tunnin ajan.
2. lisätään sekaan 32,5 gr HCL 65% ja sekoitetaan vielä 1 tunti 80ºC:ssa.
3. laita Sep-suppiloon , hävitä vesikerros ja lisää kunnon määrä dH2o:ta, jossa on 5 % natriumbikarbonaattia (tai tee vain tyydyttynyt liuos) ja tee tyypillinen toimenpide Sep-suppilossa ja anna sen olla 30 minuuttia.
4. toista vielä 2 x kertaa kyllästetyn liuoksen pesu, hävitä vesi aina ja 1 pelkkä vesipesu.
( jos ilmestyy emulsio kokeile suolaliuospesua)....
5. Tyhjiötislaus, kunnes kaikki vesi on poistunut (vain pieni määrä aiheuttaa ongelmia), ja se voidaan tehdä rotovapissa.
ja....
VOILA! sinulla on haluttu tuote, vain eri värisenä kuin vanhat glysidaattipäästöt... tuloksena on tummanpunaruskea öljy.