aaronstevens (valentino cartel)

Status
Not open for further replies.

Andersdagaz

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Onko kukaan saanut mitÀÀn viime aikoina? HÀn sanoi, ettÀ se kestÀÀ viikon, ja sitten minulla on jÀljitys. Sitten hÀn sanoi, ettÀ nÀin pienelle paketille ei anneta jÀljitettÀvÀÀ." Ja minÀ olen USA:n itÀrannikolla btw. TÀmÀ on 7. lokakuuta. Ihmettelen, miksi hÀn jatkoi sÀhköposteihin vastaamista vÀhÀn aikaa.
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Tekeekö aaron vielÀ nytkin kauppoja ja vastaako hÀn ihmisille juuri nyt?
 
View previous replies


azsub1

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 22, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
Sen mennyt.
Teki tilauksen suunnilleen samaan aikaan. HÀnellÀ oli jopa kanttia pyytÀÀ minua lÀhettÀmÀÀn viestiÀ modeille tÀÀllÀ, ettÀ hÀn ei ole huijari.
Kaksi viikkoa ei ollut yhteyttÀ, ja kun kerroin hÀnelle, ettÀ aioin lisÀtÀ nimeni poltettujen luetteloon, sain vastauksen, ettÀ minun pitÀisi rauhoittua. HÀn sanoi olevansa lomalla!
Pari pÀivÀÀ myöhemmin hÀn kysyy: "Uh....mikÀ olikaan tilauksesi? Seurasi toinen viikko hiljaisuutta.
Sitten hÀn sanoo, ettÀ se oli siepattu. Ei seurantatietoja, mutta jotenkin hÀn tietÀÀ, ettÀ se pysÀytettiin. Tarjoutuu lÀhettÀmÀÀn uudelleen tai palauttamaan 50 %. kÀskee hÀnen lÀhettÀÀ uudelleen, ja radiohiljaisuus jatkuu vielÀ pari pÀivÀÀ. kysyn hÀneltÀ seurantatiedoista, ja hÀn sanoo, ettÀ "olen kuudennella sijalla tilausten lÀhetysjonossa, toivottavasti emme antaneet teidÀn odottaa liian kauan." OmahyvÀinen, pohjasyöjiÀ syövÀ paisunut kalavaras ei varmaankaan osaisi keittÀÀ kananmunaa saati sitten valmistaa mitÀÀn arvokasta. Joten kaikki mitÀ hÀn voi tehdÀ on huijata. toivottaa hÀnelle varkaiden karmaa, jotta hÀn viettÀÀ loppuelÀmÀnsÀ luullen, ettÀ ihmiset yrittÀvÀt ryöstÀÀ hÀnet.
 

tegritycantbebought

Don't buy from me
Resident
Joined
May 9, 2023
Messages
13
Reaction score
16
Points
3
Ole vain iloinen, ettei hĂ€n lĂ€hettĂ€nyt sinulle kirjaimellisesti DIRT kuten hĂ€n teki yhdelle tĂ€mĂ€n viestiketjun muista uhreista đŸ€Ł Aaronstevens asettaa ehdottomasti riman kaikille roskapussihuijaajille.
 

Andersdagaz

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Miksi helvetissÀ valitsin hÀnet Gordonin sijaan? Lyön vetoa, ettÀ koko vc.2-sÀhköposti oli huijausta. En tajunnut sitÀ niin pahasti kuin jotkut teistÀ. Ei paljon paskaa, eikÀ iso tilaus. Onko Gordon kuitenkin ainoa laillinen? Olen Yhdysvalloissa. Kiitos vastaamisesta
 

Aaron

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 22, 2023
Messages
13
Reaction score
12
Points
3
On hassu juttu, miten syyttÀjÀt ovat usein kaikkein syyllisimpiÀ.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Miksi levitÀt vain FUDia jo pÀivistÀ lÀhtien, kuka olet?
 

Aaron

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 22, 2023
Messages
13
Reaction score
12
Points
3
MistÀ saat sen kÀsityksen, ettÀ puhun sinusta?
 

lostlegs

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 1, 2023
Messages
7
Reaction score
5
Points
3
Viimeisin sÀhköposti, jonka hÀneltÀ sain, oli noin 1-2 viikkoa sitten. En kuitenkaan vastannut enÀÀ. Viimeisin tilaukseni saapui lokakuun alussa.
 

Mechanics_07

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 18, 2022
Messages
1
Reaction score
7
Points
3
Olen saanut tilaukseni. Se kesti hieman kauemmin kuin olen tottunut VC:n kanssa, mutta minulle hÀn ei ole huijari. Sain samaa tÀydellistÀ palvelua, jota olen tottunut hÀneltÀ odottamaan. Stealth oli yhtÀ huomaamaton kuin aina, ja nopeuden laatu oli yhtÀ hyvÀ kuin 20 tilausta, jotka olin aiemmin tehnyt Aaron Stevensin kanssa. Tilaus kesti kauemmin kuin hÀneltÀ tiedÀn, mutta hÀn vastasi minulle samana pÀivÀnÀ. HÀn sanoi:" YritÀn rakentaa liiketoimintaa uudelleen sen jÀlkeen, kun meidÀt on kielletty." HÀn lÀhetti minulle tilaukseni ison lisÀn kanssa. Tein tilaukseni 20. lokakuuta ja sain sen 5. marraskuuta. Minulle hÀn ei ole huijari ja aion jatkaa liiketoimintaa hÀnen kanssaan.
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
En tiedÀ, oliko kukaan muu aistinut tÀtÀ, mutta minulla on tunne, ettÀ joku muu oli ottanut tÀmÀn yrityksen vÀkisin haltuunsa. tapa, jolla viimeaikaiset tilaukset ovat olleet erittÀin epÀjÀrjestyksessÀ, kuten "mikÀ olikaan tilauksesi?", jonka yksi muista kÀyttÀjistÀ sai vastauksena, osoittaa, ettÀ johtaja ei kirjaimellisesti ole nÀhnyt keskustelun loppua. toinen tapa, jolla tÀmÀ nÀkyy, on se, kuinka epÀjÀrjestyksessÀ ja viivÀstyneinÀ tilaukset ovat, kuten nÀimme @tegritycantbeboughtin kanssa.

MeillÀ ei ole aavistustakaan siitÀ, kuka voi olla hallinnassa, se voi kirjaimellisesti olla lainvalvontaviranomainen, ja henkilökohtaisesti suosittelisin, ettei työskennellÀ jonkin nÀin epÀselvÀn asian kanssa.
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top