aaronstevens (valentino cartel)

Status
Not open for further replies.

tegritycantbebought

Don't buy from me
Resident
Joined
May 9, 2023
Messages
13
Reaction score
16
Points
3
Toivon todella, ettei näin olisi käynyt, mutta olen menettänyt kärsivällisyyteni.

Olen viimeisten parin kuukauden aikana asioinut aaronstevensin kanssa.
Itse asiassa aaronstevens oli ensimmäinen verkkokauppias, jonka kanssa tein kauppaa.
ja olemme tehneet melkoisen määrän menestyksekkäitä kauppoja.
Jopa silloin, kun tuotteet eivät saapuneet, hän toimitti ne uudelleen epäröimättä.

Mutta...
pari viikkoa sitten tein tilauksen 1 kg:n painoisesta speedistä track&trace-lähetyksellä...
en saanut track&race-lähetystä ja vain puolet tuotteesta tuli perille.
valitin hänelle ja sovimme puuttuvien 500 g:n uudelleenlähetyksestä.
perjantaina (29. syyskuuta) tein tilauksen, jossa tilasin lisää kiloa speed-pastaa, joka oli tarkoitus lähettää puuttuvien 500 gramman kanssa.
Kun suoritin maksun, en kuullut hänestä mitään, ja yritin ottaa häneen yhteyttä useilla eri alustoilla.

minulle ilmoitettiin, että hän oli lähettänyt viestin pari päivää sitten.
Otin häneen yhteyttä hänen uudella proton-sähköpostitilillään tänä aamuna ja sain vastauksen, mutta se oli lyhyt keskustelu, enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen.

Suosittelen kaikille, etteivät he tee mitään tilauksia toistaiseksi.
Toivottavasti tämä on vain suuri virhe ja löydämme ratkaisun tähän ongelmaan.
koska minulla on ollut loistava kokemus aaronstevensistä... tähän asti.

Pidän teidät ajan tasalla.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Ystävä, lähetä meille toinen sähköposti, meillä on ollut valtava uusien sähköpostien vyöry sen jälkeen, kun yksi jäsenistämme pidätettiin, ole kärsivällinen, vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Kiitos ymmärryksestä.

VC
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
tilaukseni noin 5 viikkoa sitten puuttuu edelleen dont want to syyttää ketään tai niin vielä, mutta viimeaikaiset tapahtumat ovat hyvin outoja sekä tilaukset pidempään sitten ovat edelleen iso "?"
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
@aaronstevens Kuten kuulin, tiliä aaronstevens käyttänyt pääkäyttäjä pidätettiin, miksi tästä ei ole vielä ilmoitettu? Mielestäni yhteisönne pitäisi tietää, tai ehkä haluatte kertoa totuuden, jotta kaikki voivat lopettaa arvailut.

Olet varoittanut sähköpostilistallasi, että vanha sähköpostisi on vaarantunut, mutta BB:ssä et kuitenkaan sanonut mitään siitä. Oletko huomannut, että olet doxxed kaikki asiakkaasi toisiinsa lähettämällä sähköpostin kaikille vastaanottajille kerralla??? Ainakin heidän sähköpostiosoitteensa. Näyttää todella pahalta, miten käsittelette asiakkaidenne arkaluonteisia tietoja.

En usko, että epävarmuus vaikuttaa tällaisiin tilanteisiin myönteisesti. Tulkaa esiin ja tehkää selväksi, mistä on kyse.

BB:n pitäisi ottaa käyttöön kaupankäyntikieltoja tämänkaltaisissa tilanteissa, kunnes aaron selvittää asiat!!!! Vaikka kaupat ovat olleet escrow:n ulkopuolella, tämän tilin pääomistaja on oletettavasti pidätetty.
 

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2023
Messages
15
Reaction score
12
Points
3

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Olen utelias siitä, millaisen hienon tarinan kuulemme tällä kertaa rehellisesti, alkaa olla kiusallista ja tuskallista seurata, miten tämä kaveri valehtelee yhteisölleen!
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Hienoa, hänet on pidätetty. Toivottavasti hän pystyy paljastamaan kaiken. WTF... Hän on ollut poissa 4 viikkoa, 25 paskahappoa myöhemmin. En saa päähäni tätä! Tarvitsen yhä cid-myyjän, joka ei huijaa minua! DM ONLY Please
 

J03703

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Olen odottanut 4 viikkoa omaani eikä mitään, olin miettinyt olenko ainoa. Ei taida olla.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Minulle yli 5 viikkoa... Hän lähetti jopa kuvan paketista, jossa oli seurantanumero...
 

mjsunsay23

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
mukava idiootti hyväksyy sopimuksia, kun hän tietää, ettei pysty toimittamaan niitä.
Ainakin sain rahani takaisin miinus palkkion.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Lähetin viestiä ylläpitäjälle ja kerroin, että kaikki vanhat tilaukset on peruutettava.
 

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
missä on tilaukseni? tilasin 100g kokaiinia sain vain 98,5g tilasin heroiinia valentino kartellilta enkä ole vieläkään saanut sitä vielä????? ollut viestejä hänelle istunnossa. sähköpostien kautta ei vastausta !
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Meidän pitäisi nyt tehdä lista hänen huijaamistaan kokonaisrahoista... Olen pahoillani, veli.
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Tämä säie on hyvä esimerkki siitä, miksi pakotettu escrow on ratkaisevan tärkeää alustojen suojella sen käyttäjiä :) XMR tekisi epäilyt vaarantuneesta yksityisyydestä vanhentuneita.

On helppo sanoa, että ilman escrow'ta ei ole vastuuta, mutta aika osoittaa kerta toisensa jälkeen, että ihmiset käyttävät yhteisöjä ja alustoja hyväkseen aina kun voivat!
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Tässä on jakelijan ja minun keskustelua. Hän voi myös vahvistaa tämän, jos hänellä on tili
RSJeTIgs7p
JbeFHW3zrX
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Kun lisäät laboratoriotestin, voitko lisätä myös tilaustodistuksen? Eli kuvakaappaus siitä, miten tilasit tämän suoraan aaronilta (TXID, lompakko-osoite).
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Tämä oli virhe pakkaustiimien puolella, pahoittelemme tätä, mutta ihmiset tekevät joskus virheitä. H lähetettiin kuitenkin näyttää siltä, että se on siepattu, vastasimme sähköpostiinne ja kerroimme, että voimme tarjota teille 50 % uudelleenlähetystä, ette ole vastanneet. Toivottavasti tämä löytää sinut hyvin.

VC
 

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
@HEISENBERG
Ymmärrän @aaronstevens mutta minulle luvattiin seuranta en koskaan saanut sitä. kysyin joka päivä minulle vain sanottiin että saan sen tänä iltana 1 viikon ajan putkeen. sitten koksi tuli vähiin lähetin sinulle viestiä siitä ja sanoit että se on osa stealth-menetelmää ja sitten 3 päivää myöhemmin sain 7g ja lähetin sinulle viestiä taas että se on vähissä sinä sitten dint vastasit muutamaan päivään ja sanoit "niin se on 3,5g vähissä" sen jälkeen en koskaan saanut vastausta takaisin. kysyin sinulta koko ajan lähetyksen seurantatietoja H:lle et huomioinut tätä kysymystä . 50% reship ?? sain kertoa 50% palautus tai 100% reship jos se ei saavu.. minun ensimmäinen kerta tekemisissä kanssasi laitoin luottamusta u. jos voimme ratkaista ongelman niin en pahastu yrittää toista yritystä. kuten sanoit olemme ihmisiä teemme virheitä. olen lähettänyt sinulle sähköpostia takaisin.
 

MadRabbit

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 2, 2022
Messages
13
Reaction score
8
Points
8
2 oz d metaa ei ole koskaan näyttänyt ihmisiä oli hyvin laitetaan
Tämä on vähintä, mitä tapahtuu, on että pääni joutuu pahempaan tilaan...
Tappakaa minut, .2cartel mail bs tulee takaisin perille saamattomana.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Lähetä minulle yksityisviestiä täällä, jos sähköposti ei toimi, jossa ilmoitetaan kaikki ongelmasi.
 

bulltime

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Minun ilmestyi NZ tilattu oz md 4. syyskuuta , se saapui 8. lokakuuta tämä on minun 2. tilaus ja kaikki saapui ,kun punnitsin sen oli 30 grms..joten ei valittamista täällä, vain aika kestää. mutta näin käy kun asut maailman pohjalla................ kiitos aaron VC,vittu onko hänet todella pidätetty,katsomassa tehdä lisää tilauksia..huomasin hi proton posti palaa takaisin vaarantuneena
 

bulltime

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Eikö Aaron myy enää täällä? Häntä ei löydy.
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/members/aaronstevens.2059/

Hänen luettelonsa ja viestiketjunsa poistettiin viimeaikaisten epäilyjen vuoksi, mutta hänen tilinsä on edelleen käyttökiellossa.
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top