Syntese af dextroamfetamin i ét trin

noMoneynoHoney234

Don't buy from me
Member
Joined
May 28, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Er der nogen måde at erstatte brint på? Kan NaBH4 bruges?
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Jeg gætter på, at Hg/Al kan bruges i stedet for Pd/C og H2.
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
103
Reaction score
64
Points
28
Det er lidt surt, når reagenserne er dyrere end slutproduktet.
Produkt: (4S,5R)-(-)-4-METHYL-5-PHENYL-2-OXAZOLIDINONE
Mængde: 5 kg
Price: USD 8597.00
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Kineserne tilbyder det for 500 $ pr. 1 kg. Men renheden kan være tvivlsom.
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
103
Reaction score
64
Points
28
Kære, her er vores bedste tilbud til dig:

1.Product:(4S,5R)-4-Methyl-5-Phenyloxazolidin-2-One, CAS:16251-45-9.

2. pris:USD 1739,6 / kg inklusive forsendelsesgebyr, dør til dør baseret på 5 kg. (Samlet pris er USD 8695)

3. pakke: 5 kg/pose*1 pose, 1 karton

(2 lag * 0,24 mm / lag fødevarekvalitet / farmaceutisk kvalitet PET indre poser + 1 lag * 0,24 mm / lag

fødevarekvalitet / farmaceutisk kvalitet PET aluminiumsfoliepose + 5lags bølgepap)

4. levering: Straks fra vores lager efter modtagelse af betalingen.

5. betaling: T / T på forhånd.

6. gyldighed: 10 arbejdsdage.
 

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Tak for en interessant rute, kære. Det ser ud til, at det kan fungere med Kipp-gasgeneratoren til at køre syntesen.
Dvs. kolben er fyldt med 100 g (4S,5R)-(-)-4-methyl-5-phenyl-2-oxazolidinon og 5,66 g Pd/C.
Kipp fyldes med 36,37 g Zn. Syre tilsættes, og syntesen foregår naturligt under standardtryk og RT, indtil alt Zn er omsat.

Spørgsmålet er, hvor hurtigt katalysatoren bliver inert, og hvordan det påvirkes af hovedpræciteten?
 

JassyPinkMan

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 30, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg har et spørgsmål. Er det muligt at bruge Raney-nikkel i reaktionen?
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Jeg gjorde endnu et forsøg på at forstå denne transformation, men alt, hvad jeg fik som resultat af hydrering i Pd/C-tilstedeværelse, er en transformation af oxazolidinon til aminoketon, dvs:

(4S,5R)-(-)-4-methyl-5-phenyl-2-oxazolidinone+H2 = (1R,2S)-2-amino-1-phenylpropan-1-one

Men jeg forstår slet ikke, HVORDAN det omdannes til amfetamin? Er der nogen, der kan forklare dette emne?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hej. Har du udført denne syntese?

Jeg kan ikke svare dig med sikkerhed. Jeg antager, at H2 hydratiserede oxygenatomer og CO2 gas frigives som et af reaktionsprodukterne.
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Jeg vil prøve det ved lejlighed. Men jeg vil gerne forstå princippet først.

Hvis det fungerer præcist, som det står i dokumentet, så går jeg ud fra, at reaktionen skal stoppes med jævne mellemrum for at fjerne CO2. Det er ikke noget problem.

Problemet er: hydrering af oxazolidinon vil sandsynligvis bringe os til aminoketon, når O-molekylet frigives, så dannes H2O, og vores katalysator er færdig((((
Eller er der noget helt andet?
 

madmax777

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 5, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kommer der en video til denne procedure?
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
Er der nogen, der har haft succes med denne synth? Jeg sover ikke, spiser ikke, tænker og tænker igen og igen.

Første spørgsmål handler om Pd/C 10 % (50 % vand vådt). Dette refererer som jeg ved til vandsuspensionen. Det ser enkelt ud, men det er det ikke: Det, jeg ikke kan bekræfte, er vægten. Som det siges, blev Pd/C brugt til eksperimentet som nedenfor: "0,34 g 10% palladium på kulstof (50% vand vådt)"
Betyder det, at 0,34 g 10% Pd/C + 0,34 g vand blev til suspensionen? Eller er det 0,34 g klar suspension, dvs. 0,17 g Pd/C + 0,17 g vand?

Andet vanskelige spørgsmål om afgasning. CO2 fremkommer som et sideprodukt af denne reaktion. En relativt lille del af det vil blive opløst i ethanol, som jeg anslår omkring 15%. Yderligere 10 % vil fylde reaktoren. For resten af CO2'en er afgasning påkrævet. Selv hvis H2 anvendes under 2 atm, vil det ikke løse problemet (eller vi er nødt til at anvende H2 under 10 atm, det er en skør historie ahahah).
Spørgsmålet er, HVORDAN fanden man bestemmer punktet, hvor man skal låse H2 og afgasse reaktoren fra CO2?
 
Last edited:
Top