METODER SKIB BRASILIEN TIL EUROPA (JEG ER FRA BRASILIEN)

guccimannh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Hej familie, jeg er fra Brasilien og leder efter metoder til at sende fiskeskæl til Europa eller andre lande, hvis nogen leder efter et godt partnerskab eller et rigtigt job, så lad os komme i gang!
 

Idontcarethatmuch

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 17, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
1
HVORDAN?
Cola fra Brasilien lyder godt, men hvis du bare vil sende det med posten, kan det også blive en øjeblikkelig fiasko i den europæiske told.
 

guccimannh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Ven, jeg har brug for nyhedsmetoder, jeg ved ikke, om post ikke er det bedste valg!
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Der er ingen nye metoder. Du har brug for partnere i Europa, der kan bringe varerne til virksomheden under dække af lovlige falske stillinger.
 

Idontcarethatmuch

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 17, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
1
Efter min mening er det ikke muligt at smugle koks i lille skala fra SA til EU i længere tid. Din forbindelse her vil snart blive ødelagt. Der er en grund til, at kartellerne bliver skide rige og ikke en hel masse små postsmuglere.

Hvis du alligevel vil prøve det, bør du ikke sende små pakker via ekspres, private looking, med en angivet værdi på mindre end 150 €. Du må heller ikke gøre det flydende og derefter omkrystallisere det i stof eller lignende eller sende det flydende, for så ville det være endnu mere camoufleret.

Hvis du vil gøre det til en større operation, som jeg heller ikke anbefaler, ville jeg aldrig prøve at få en hjemløs person i Europa til at registrere en virksomhed online (burde være muligt i de fleste europæiske lande) inklusive et EROI-nummer, som du sandsynligvis også har brug for personens skatte-ID. Gør ikke det samme. Ansæt ikke de CC-svindlere, der sælger ægte onlinebankkonti, fordi de kender vejen gennem de mulige identitetskontrolprocesser. Send aldrig trækasser med typiske brasilianske ting til Europa via et fragtfirma. For så skal din europæiske partner "bare" ansætte et vognmandsfirma (som han skal betale med en bankkonto fra disse online-fyre), der leverer disse kasser til et sted, hvor en lastbil med lastning af kasser ville passe ind (dvs. engrosmarked). Det ville være værre at lægge nogle tekniske ting indeni, så du kan kontrollere, om kassen blev hærdet med. Data skal også altid overføres direkte til dig og ikke sendes til en obskur Twitter-konto ...

JEG VIL GØRE DET! DET ER EN GOD IDÉ!
Honi soit qui mal y pense
 
Top