Defendant found to be a scammer @irisHe906 - whwingroup 20000$ snyd

Albert13

Don't buy from me
Member
Joined
May 15, 2024
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Jeg har den samme situation med Lily
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
IrisHe, du præsenterede dig ret pænt, og dit tilbud var rimeligt, indtil jeg hørte om sandsynligheden for svindel ... hvis du husker en asasin ved navn Boris, kan jeg sige, at det at sende ham prøver gratis, da han vil betale transporten og alt det, kan være din måde at blive holdt tilbage på i forretningen. Jeg er godt klar over dine præferencer, men vi vil bede om nogle materialer i mere eller mindre prøver, og vi lover til gengæld en chance for at fortsætte, hvad du begyndte at gøre, så længe du ikke vender tilbage til lignende adfærd. Jeg kan ikke love, at jeg kan gøre det her, men du har måske stadig en god chance. I betragtning af at ordet svindel aldrig vil blive hørt om dig. Jeg har forbindelser, der ville være mere end interesserede i det, du tilbyder. Så tænk over, hvad der kan spares i mere eller mindre prøveform. Da du er 20.000 dollars rigere end mig (jeg lover, at jeg kæmper med at få mad på grund af laboratorieudgifterne), vil jeg ikke bede dig om noget overdrevet. Folk, som jeg vil vise, at de er nødt til at gøre, vil helt sikkert forberede sig på, at jeg vil undervise, og jeg vil foreslå dig som leverandør. Hvis produkterne lever op til vores standarder, og de er ikke særlig høje.
 

Brinda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 6, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Jeg er ikke sikker på, hvor langt reglerne kan bøjes på dette forum, men dette "firma" har også tidligere snydt mig for 10.000 dollars. Jeg er typen, der bærer nag, og jeg bryder mig ikke om at få stjålet penge fra mig.
Ville det være for langt ude af mig at forsøge at få dem tiltalt i USA for handel med og distribution af narkotikaprækursorer? Jeg tvivler på, at nogen ville blive alt for vrede over dette resultat. Jeg ved, at dette allerede er sket for et par andre tidligere kinesiske leverandører, men i dette tilfælde fortsætter den tiltalte med at stjæle penge fra forummets medlemmer. Sagsøgte ser ikke ud til at vide, at hvis man stikker nok i et hvepsenet, bliver man stukket. Der er mange mennesker på dette forum, der ville gøre det meget værre end mig, hvis de var i denne situation. Jeg vil ikke gøre noget, før administratoren eller nok medlemmer beslutter, at dette er en passende straf for denne sælger. Bemærk, at jeg ikke kan garantere, at dette vil fungere, men hvis det får nok godkendelse, vil jeg forsøge at udføre denne opgave.
Hvis nogen har andre muligheder, så svar venligst på denne besked.
Tak til alle
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Dette firma er allerede blevet blokeret på forummet. Du kan gøre, hvad du vil. Nogle gange kan medicinalbranchen være grusom over for dem, der ikke opfylder deres forpligtelser, det er normalt.
 
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top