Jeg vil lave den bedste cocaïne

Anto789546

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 18, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hiiiii mine venner,
Jeg vil gerne lave kokain, men problemet er, at i mit land er kokablade forbudt, og jeg vil meget gerne vide, hvor jeg kan få fat i nogle (jeg har allerede en idé om at bruge "Delisse kokapulver", men jeg ved ikke, om det vil fungere), og jeg har allerede opskriften på kokain, men hvis du har en bedre, så tøv ikke med at dele den.
Tak på forhånd venner :)
(ps: Jeg bruger deepl så undskyld for mit dårlige engelsk (jeg er fransk) )
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Hvis Delisse kokapulver og indeholder kokain, er det mere sandsynligt, at udvindingen er dyr på grund af prisen på selve teen.
 

niko77

Don't buy from me
New Member
Joined
May 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg har ikke fundet en tråd,

Jeg har ikke fundet nogen tråd, der taler om at lave kokain med kun koka te, også kun med blade, men i mit land er det kompliceret, har du en idé om, hvordan jeg kunne gøre det?
 

el chapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Hej min ven!

Jeg forsøger at forbedre en formel, der gør pulver til noget som en ``polystyren``, som jeg spurgte i dette indlæg her, du kan også se i videoen. Måske kan vi ændre erfaring.

P.s: dette produkt er ikke mit, og mit engelsk er heller ikke godt.
 

Attachments

  • aZrTq2zJMw.mp4
    1.9 MB · Views: 0

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Fiskeskæl under den hydrauliske presse med tryk
Mxe12LUnIB

Brug for en presse og metalform med et mønster. Er det noget, du taler om?
 

el chapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Jeg har brugt dette værktøj indtil videre og prøvet at trykke lidt mindre, men teksturen er ikke glat på den måde, det er noget hårdt og skørt. Derfor prøver jeg at ændre formlen. Jeg vil prøve at vise forskellen i en anden video.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
ok, jeg forventer
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Der er et sådant moment, at krystaller skal være omtrent en størrelse, og ellers presses det ikke, som det skal.
 
Last edited by a moderator:

el chapo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Jeg beklager min fejl. Da jeg studerede mere, kunne jeg se forskellen mellem de produkter, jeg talte om.

Produktet i videoen er ren kokain, og det andet var urent, presset med et andet logo.

Tak for hjælpen!
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
Hej, at producere kokain kræver en enorm mængde blade, 200 eller flere kg for en kokain. det er muligt at dyrke kokaplanter i flere dele af verden. java island i fortiden. jeg ser i det centrale amerika i små mængder. der er brug for en masse jord og arbejdere. frøene er ikke et problem. kemikalierne afhænger af landet. det er mere eller mindre vanskeligt at finde. for den geografiske zone er Ecuador-linjen mere eller mindre stedet at gå. selve planten er ikke mistænkelig, men det er måske risikabelt at dyrke for mange.
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
Til fremstilling af pulver i blokke er der flere måder, den nemmeste er pressen, men materialet taber fiskeskæl og ser ikke godt ud .du har brug for at lave produktet i pasta .du har brug for et opløsningsmiddel og. Varmekilde .glødepærer fungerer godt .opløsningsmidlet afhænger af den type cuttyng, der bruges i produktet, og mursten i videoen er ikke puré bare er et meget professionelt arbejde .alle mursten Udbytte Mere end 90% er mistænkelig for mig .i dag ser du 96%98% Er ikke sandt .når du tester produktet, finder du levamisol og i de sidste dage er mere fælles phenacetyn .du opdager levamisole meget let bare sætte alkohol i et lille glas, du har brug for 96% alkohol sætte lidt produkt og ryste lidt og se bunden af glasset .du ser noget som Salt dette er levamisole Er en mere kompleks form for at finde dette produkt .lave base .bank soda eller ammoniak Er damen .dryng med papirhåndklæder og opløses med acetone og sætte En dråbe nitric acid 37% Er ok .og du ser de store batónlignende krystaller falde til bunden af beholderen, helst et reagensglas. disse krystaller er levamisol. for at opdage phenacetin er meget let bare veje produktet og gennemblødt i acetone. kontroller acetonens renhed først nødvendigt fri for vand. kontroller med papirhåndklæder gennemblødt papiret og skal tørre fuldstændigt meget hurtigt, hvis det ikke indeholder vand og ikke er brugbart.phenacetyn opløses i acetonen, du vejer igen det tørre materiale, og hvis der er noget tabt, er phenacetyn for mere sikker ikke at opløse acetonen og lade fordampe, du ser resterne Honning som. Hvis nogen har brug for hjælp til noget lignende, er jeg mere end glad for at hjælpe trin for trin for dig med at opnå det samme resultat som videoen, jeg taler også spansk.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Med 1 kg ægte blade kan man lave 5-10 g uafskåret koks.
Der, hvor jeg befinder mig, koster et gram skåret koks 200-250 USD, og 1 kg blade sendt fra et sikkert land koster 120-150 USD. En af nøglerne er kokossorten, nogle af dem har 1-1,5 % kokain i tørvægt, andre har 0,25-0,5 % kokain.
Så ja, der kræves en enorm mængde til en enorm ekstraktion, men til personlig brug i lande med lidt kokain er det stadig det værd 100%. Især hvis du skærer det med 1/3. Behold også noget uskåret og opkræv 50% mere, dette kan give dig et skridt over de andre sælgere af kokain i dit område.
 

DarkColombianito

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
May 8, 2022
Messages
3
Reaction score
4
Points
3
Hej ven, at gøre det på den måde kan være en god idé, men jeg råder dig til at huske på noget, kokabladet skelnes meget godt af dem, der undersøger forsendelser, selvom du ikke modtager kokain direkte, hvis du kan generere høje alarmer, da du ikke har brug for en lille mængde, Jeg er fra Colombia, og et af de store problemer er, at det næppe er troværdigt, at nogen importerer en slags lovlig ukrudt herfra, det er derfor, at alt, hvad der er anderledes end kaffe, trækul og mad, vil kontrollere det, fordi det bare er usædvanligt og underligt, det er bare en mening og et råd, som jeg giver dig, så du tager det i betragtning, hvis jeg kan hjælpe dig med noget andet, vil jeg være her.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Ja, du bør bestemt ikke sende noget til dit hus, der rejser røde flag, men i de fleste lande kan du finde det allerede forbi grænsen. USA / USA / CAN osv., på vores side kommer det igennem ligesom ethvert teprodukt, hvis det kommer fra Colombia osv., vil det straks rejse et rødt flag. men hvis du skulle købe fra nogen i et andet land som USA, er jeg sikker på, at det ville komme igennem uden problemer.
 

DarkColombianito

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
May 8, 2022
Messages
3
Reaction score
4
Points
3

Ja, det er sandt, hvis du får det udefra, tror jeg, du har 90 % større sandsynlighed for, at det kommer frem uden problemer.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Hej, jeg vil gerne producere mit eget udbytte, og jeg vil gerne bruge bladene. Det ser ud til, at denne tråd er gammel, men hvis nogen kan hjælpe, vil jeg sætte pris på det!
 
Top