Hjemmelavet udstyr

brianvene1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
Hej, jeg har for nylig observeret gennem mit studie og min forskning, at brugen af hjemmelavet udstyr næsten udelukkende anvendes i hemmelige laboratorier. Og det er ikke på grund af manglende ressourcer, men for at gøre det muligt at bruge det på en diskret måde uden at gøre opmærksom på det, i nogle tilfælde med nære personer/naboer, der ønsker diskretion.
OVxRl7pGm1

Mit hovedspørgsmål ville være udskiftning af glasset, hvor reaktionen finder sted, og tilbagesvalingen. Hvilke muligheder ville vi have for at skabe udstyr fra husholdningsglas og supermarkedskrukker?

Til produktion af 100 g for eksempel ved hjælp af syntese af methylamfetamin ved hjælp af hypofosforruten

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Det eneste, du skal bruge, er en kogeplade, en gryde i passende størrelse til, at din kogekolbe passer uden problemer (som du bedst fylder med olie for at opvarme din kolbe), en glaskolbe i passende størrelse til at lade opslæmningen reagere, et stykke slange (slange til at forbinde en gasflaske til grillen eller lignende er god, tror jeg), en prop til at lukke kogekolben lufttæt (med et passende hul i den størrelse, at slangen kan trykkes ind og uden slør).
en stor ballon (af tyk, robust gummi) og et par store, forseglede beholdere (2-liters colaflasker eller lignende) til at vaske faserne i!
Jeg vil også anbefale en rulle tape til at sikre proppen med røret på kolben mod utilsigtet åbning eller luftlækage under kogeprocessen.
Sidst, men ikke mindst, en (eller et par) store glasskåle til at fordampe det vand, som slutproduktet opløses i, så langsomt som muligt.

WillD

Expert
Reaction score
1,060
Der er andre interessante stoffer, som kan fremstilles i et bægerglas eller i plastik. For metoden ovenfor er kogepunktet og syren ikke det mest praktiske til brug uden glas og kondensator, selvom det er muligt. Men lugten vil være hård.