• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Another City Hej Slovakiet

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Zdravim Vas
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Hej Spiritus velkommen ... du er velkommen til at præsentere dig selv på ...., så vi kan begynde at opbygge strukturen for de emner, vi vil starte her
 
View previous replies…

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Mit råd er altid at medbringe et stort vådt håndklæde og holde hovedet koldt i enhver situation. Uheld er en del af det, så vær altid forberedt på dem, og et klart hoved er
er vejen frem.
 

Ladas

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Ahooj ahoj aj ja ta zdraviim
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Men i hvilke byer skulle det være?


I øvrigt... :) Hej, jeg er også ny her)
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
I hvilke byer? godt spørgsmål, hvis nogen ved, hvordan man laver en afstemning i denne gruppe, vil vi gerne stemme
Slovakiet er lille, vi kunne nævne de tre største byer
Bratislava, Banska Bystrica og Košice for hver del af Slovakiet, især den by, hvor der ville være døde dråber
Jeg ved ikke, om der er nok af os her, hvis det ville være det værd, og vi bør også finde ud af, hvilken vægt der er bedst at sætte på en given død dråbe, hvad enten det er gram eller ti gram, og specifikt hvilke stoffer der ville være af interesse, hvad enten det er mdma eller meth osv.
kunne nogen gå til den slovakiske tjekkiske gruppe på dread og invitere andre mennesker her
http://g66ol3eb5ujdckzqqfmjsbpdjufmjd5nsgdipvxmsh7rckzlhywlzlqd.onion/d/czskclub

eller oprette et nyt rum på dread

brug dit individuelle henvisningslink, som du har i din profil, for hver inviteret gæst, der kommer her på BBforum gennem dit link, får du 2usd på din konto, når du når 100usd, så de vil betale dig
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Kan nogen løse i eu bmk pulver eller olie. Jeg vil ikke have lang ventetid fra Kina. Jeg vil være taknemmelig for enhver info. Eller hvis nogen fra Kina gerne vil deltage
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Jeg har kigget mig omkring, men jeg tvivler på, at du kan finde BMK i EU.
Jeg fandt PMK, men det er et forstadie til MDMA, tror jeg, og jeg ved ikke, hvordan man bestiller sådan et kontrolleret stof.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Du må nok hellere prøve at fremstille P2P ved hjælp af benzenacetone og brom, disse stoffer er tilgængelige, og syntesen er ikke så kompliceret, jeg tror, der er lagt en video ud på forummet, og på youtube er der en detaljeret procedure for fremstilling af P2P.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Jeg har oprettet en afstemning om dette dead drop i Slovakiet, hvis du vil stemme
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
og med priser vil det være sådan, at det hovedsageligt ville interessere mig efter, hvad (G) vil være... hmmm?
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Det vil afhænge af den specifikke leverandør
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
hvis der bliver nogen, og vi har ikke denne debat for ingenting :)
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
fordi det virker kontraproduktivt, når vi ikke har nogen... eller?
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Uanset om vi har en leverandør eller ej, kan vi stadig lave research for at få oplysninger og cementere dem her.
Måske dukker leverandøren op om et år, måske om et halvt år, og måske vil vi stadig kun blive henvist til udlandet.
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Jeg har måske endda en, men problemet er, at du skal finde en måde at motivere ham på ... det falder mig ikke ind
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Ta hvad hvor kommer I alle sammen fra?
 
Top