Gratis prøver fra BB Forum til alle!

itnomnuso%^

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 20, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Jeg er nysgerrig 🤔 Jeg prøver at se, om nysgerrigheden dræbte Kat
 
View previous replies…

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Hvad skal det betyde? Det er en fælde, og planen er at få folk i problemer og forbyde Khat-frø i hele verden! Huh? HUH?!?! Og ingen forskning i kemikalier?!
 

LederLappenNiere90

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 5, 2024
Messages
30
Reaction score
21
Points
8
Hey Dude, glem ikke, at jeg snart når 25 indlæg, jeg er aktiv her og lærer nye ting hver dag, og det vil aldrig slutte. Bb gate regler! Hvis du har nogle prøver over, send venligst, jeg laver et svar til dig. Jeg tror, jeg køber siden lang tid af dig. forskningskemikalier tråd og e-cykel. 5 år på din side den bedste rc-leverandør i eu! Venlig hilsen.
 

Dopedomain

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 20, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Jeg tror, du er Walter White 😜, og jeg vil gerne tjekke dit prøveprodukt, fordi jeg er en stor fan af Breaking Bad.❤️
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Vi er allerede i kontakt med dig :)
 

krka2y2

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Joined
Aug 10, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hej!
hvordan ansøger jeg om dette?
hvordan kan jeg få en gratis prøve?
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Det er sandsynligvis en fælde, og der er ingen gratis prøver af forskningskemikalier. En af personerne siger, at de vil dræbe Khat! Der er ingen 2-FMA og 4F-MPH.
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Undskyld, hvad taler du om 😨?
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Den, der spiser lort, er den, der poster lort lol, så nvm :D
 

qTb2

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 25, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hej, Hvis det er muligt, og hvis tilbuddet stadig gælder, vil jeg også gerne deltage og vil meget gerne teste en prøve.
 

luia

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 5, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Er kampagnen stadig i gang?:)
 

LederLappenNiere90

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 5, 2024
Messages
30
Reaction score
21
Points
8
Jeg kan ikke vente med at teste den. En bruger herfra betyder, at min status bør være kendt som Tester :ROFLMAO:.
 

xirmsx12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 20, 2024
Messages
8
Reaction score
12
Points
3
Rapporter erfaring her. Ingen billeder, beklager at kameraet på min telefon gik i stykker. Jeg var lidt utålmodig og troede først, at det var for godt til at være sandt, da det tog et øjeblik for Glitchy at komme i gang med det hele, men efter ventetiden skinnede lyset igennem. Jeg er en meget erfaren cathinon-bruger, jeg har selv lavet et par stykker, men jeg har aldrig haft fornøjelsen af at prøve mephedron. Det tog ca. 8 dage for prøven at nå frem til USA. Da den nåede frem, var jeg nødt til at prøve. Jeg vejede 0,22 g og smeltede det ned i 1,5 ml vand og gik efter at plugge i stedet for at bruge en nål første gang. Det tog godt 15 minutter at komme helt i gang, men det er sgu meget ligesom MDMA, men en smule mindre empatisk i mangel af et bedre ord. Til sammenligning er jeg 31 år og har været ude af fuld afhængighed af heroin, crack og hvad som helst, jeg kunne få fat i, især katinoner, i omkring 1,5 år efter at have brugt tunge stoffer i 13 år. Nu klarer jeg mig godt med lejlighedsvise sjove stunder. Dette var en af de bedste oplevelser, jeg har haft med noget stof, så det siger ikke så lidt. Min kæreste gjorde det ikke, men hun nød det virkelig også, hvis du forstår, hvad jeg mener ;). Jeg vil dele dette websted med venner og fortsætte med at tage på eventyr her selv. Min kammerat prøvede også noget og var vild med det.
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Endelig fik du prøven ☺️ Jeg kan huske, at du spurgte om den, hvornår den ville ankomme, pigeproblemer bla bla osv, glad for at dette sker
Og alle nød det 🍀
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Tak for din anmeldelse, bror <333
 
Top