Jeg modtog 2 gram 4-MMC fra Glitchy. Mange tak, det var virkelig sejt af dig at gøre det.
Anmeldelse af forsendelse:
Pakken var fra Tyskland til USA via USPS, hvilket jeg ikke vidste, før jeg fik sporingsnummeret.
Det er okay med mig denne gang, fordi det er et lille beløb, og selv forsendelsen var gratis for denne prøve (tak igen).
Ved import/eksport synes jeg, det er vigtigt, at kunden ved, hvor det kommer fra, fordi det er genstand for mulig og statistisk sandsynlig søgning, når det importeres.
USA til USA med USPS giver et lag af værdiløs sikkerhed, for hvis "de" vil gennemsøge din pakke sendt med USPS, så gør de det, og det hurtigt!
Det får mig bare til at føle mig mindre paranoid over for beslaglæggelser, når jeg sender fra USA til USA. Giver det mening?
Det giver rigtig god mening. Jeg skriver bare lige nu om det grundlæggende i forsendelse, så viden kan nå ud til brugerne.
Tilbage til emnet!
Gennemgang af emballagen:
Jeg ville normalt ikke dele disse oplysninger på denne måde.
Det var et stykke papir foldet i tredjedele med en lille forseglet mylarpose, som jeg kunne lugte den syltede 4-MMC igennem, før jeg overhovedet fik den ud af papiret. Det mindede mig om 2009, men toldvæsenet er kommet langt siden da. Så det var bekymrende.
Produkt: