Udvinding af efedrin fra planter

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Nej, jeg gav råd om fremstilling af krystaller i den aktuelle situation, instruktionen i emnet er korrekt.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Patton, må jeg spørge, i den anden metode med ethanol, er stoffet, der placeres i den firekvart varmebestandige glaspotte i det andet trin, ephedra-pulveret eller den mos, der er sat til side i det første trin?
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hej, der er tale om grød, der er sat til side fra det første trin. Det er den anden ekstraktion.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Jeg fulgte dine instruktioner trin for trin i den første del, men efter at alkoholen var fordampet, kunne jeg ikke se noget hvidt pulver. I stedet var der kun sort olie, og den havde en særdeles ubehagelig lugt.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Men under fordampningen af alkohol brugte jeg opvarmning ved omkring 50 °C og rettede en ventilator mod opløsningen for at fremskynde fordampningen. Ville det have nogen indflydelse?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Er du sikker på, at du udvinder præcis denne plante? Opvarmning har ingen indflydelse på dette. Sandsynligvis indeholder denne olie efedrin, som skal udvindes og renses ved hjælp af manipulationer.
 

Bigassjohnson

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 11, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
@G.Paton Jeg sætter pris på dit indlæg! To spørgsmål til dig:

1) Ved du, om ephedra fra det vestlige USA, også kaldet "morman tea", er en levedygtig sort at udvinde e fra?

2) bare for at verificere, i enkel metode du; (kondenserede retninger) ekstraher udgangsmateriale EtHO> gør nafta forbehandling> gør anden EtHO-ekstraktion> kombiner ekstrakter> evap indsamle fb.
Så vi tilføjer ikke alkyl til rxm?
 

None

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2022
Messages
30
Reaction score
6
Points
8
Hej min ven, jeg var i stand til at få planten, planten er tørret, indeholder den efedrin? Jeg har spørgsmål om den anden ekstraktion. Hvorfor er arbejdet ikke færdigt i første fase? Er årsagen til, at anden fase tager mere efedrin? Hvad er årsagen til svampekage? Kan den ikke fordampe?
 

lain

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 5, 2023
Messages
17
Solutions
1
Reaction score
6
Points
3
Jeg er fra Kina, og jeg kan nemt få fat i efedra. Kan jeg udvinde efedrin ved Soxhlet-ekstraktion?
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18

Her er en interessant artikel og metode.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Det er ret smart, hvis det virker, for det reagens, de bruger som overfladeaktivt stof, kan også bruges som PTC, og det er et meget nyttigt lille reagens at have i nærheden.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Jeg har en dristig idé: Da Ephedra sinica løbende frigiver efedrin, når det opløses i varmt vand, ville det så være muligt at opvarme en blanding af Ephedra sinica, jod, rød fosfor og vand direkte under tilbagesvaling i 24 timer? Ville det resulterende produkt potentielt give freebase metamfetamin direkte?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Nej, jeg tror, du får en sort, olieagtig blanding. Det har dårlig opløselighed i vand.
 

smdoukeyi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 13, 2023
Messages
23
Reaction score
3
Points
3
Jeg har fået noget meget mærkeligt, en lyserød, ostelignende substans, som er affald.
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Giv det et forsøg, og fortæl os om resultatet!
 

Johnnyblaze1

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
6
Reaction score
7
Points
3
Goddag. G.Paton
Jeg har et par spørgsmål til dig, fordi jeg stadig er nybegynder, og jeg har ikke engelsk som modersmål, så der er et par spørgsmål, som jeg ikke har tænkt igennem.
Problemet er kun begrænset til metode 2
1: I trin 1 A), er vægten af det fine pulver 453 gram?

2. Trin 2 a): Er det første trin i pyrexgryden b) noget, der er lagt til side, eller hvad?

3. I det andet trin e), hvad er henholdsvis den anden opløsning og den første opløsning? Henviser den anden opløsning til opløsningen i andet trin, d)? Betyder den første løsning løsningen i trin 2, c)?

4. Er produktet i første trin c) så det endelige produkt? Jeg forstod ikke, hvad det havde med trin to at gøre.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hallo, ja. Det er korrekt.
Det er sat til side mos før i trin 1b
Der er skrevet om opløsning fra trin 2b, 2c og 2d
Der er to portioner af produktet. Fra trin 1 og trin 2. Hvad er det, du ikke forstår? Der står tydeligt, at der er efedrin i trin 1. Hvorfor antager du, at vi udfører trin 2 for sjov? =)
 

Johnnyblaze1

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
6
Reaction score
7
Points
3
Hej mester, kan flydende paraffin erstatte nafta? Hvis ikke, hvilket andet opløsningsmiddel kan så erstatte det?
 

航哥1234758

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 31, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Jeg ser ud til at have opdaget hemmeligheden bag ABCD-mor
 
Top