• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Methamphetamine Efedrin og pseudoefedrin

Methamphetamine

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Den tjekkiske måde er ikke dårlig, men jeg har noget imod biprodukter, ureagerede hunde og lavt udbytte. Men det hele afhænger af hundenes renhed. Men birk er en anden slags kaffe.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Jeg kan ikke svare på individuelle kommentarer, så jeg er nødt til at megatresk som dette for så vidt angår disse deadrops, så først skal vi have varerne, så vi kan løse deaddrop, men vi er på rette vej, fordi jeg også har indtryk af, at maserko snart vil komme med sit eget produkt, jeg er nysgerrig og ser frem til endelig nogen vil starte det her
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Jeg er FOR ... foreslår bare hvordan, hvis jeg kommer i tanke om en bedre måde, skriver jeg det ... vi leder efter en måde at få det til at fungere på, ikke en måde ikke at få det til at fungere på
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Leder efter, finder, opfinder..... Hvad med at kontakte vores guruer hos BB.expert for at få svar på dine spørgsmål. Max. Venlighed fra deres side i alle ting.....
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Jeg ser frem til,,,, og kunne sende noget i skraldespanden
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
cool
Jeg undskylder for at indsætte falske oplysninger, men ud fra dine kommentarer udledte jeg, at du faktisk havde planer om at gøre noget

Hvad angår "1 kg efa-puslespillet", hvordan ville sådan et "puslespil" så se ud? Jeg ville være interesseret i at vide det
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Cus Jeg prøvede at spørge et par gange, men fik aldrig et præcist svar.....Ved du, hvordan man adskiller ibuprofen fra Modafen og udtrækker PSE????
Alle de muligheder, folk skrev om, er mislykkedes i sidste ende, så hvis du har noget verificeret
. TAK
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Hvidt krystallinsk pulver eller farveløse krystaller. Det er praktisk talt uopløseligt i vand, letopløseligt i acetone, i ether, i methanol og i dichlormethan. Opløses i fortyndede opløsninger af alkaliske hydroxider og carbonater.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Du har mange variationer at adskille, uanset om det er fri base eller salt pse
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
PSE
Hvidt krystallinsk pulver eller farveløse krystaller. Det er let opløseligt i vand og 96 % alkohol og let opløseligt i dichlormethan.

Smelter ved ca. 184 °C.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Men jeg ville ikke gå for langt ind i det der modafen-lort. De er nemlig fulde af gaak og nye fyldstoffer, som man trækker sammen fra hunden, hvis man ikke trækker det ordentligt ud. Og så øjne for at græde efter reaktionen. Så held og lykke, og glem ikke at skrive et indlæg efter en vellykket ekstraktion .... Tak for hjælpen
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
I så fald, hvad skal jeg gøre.....bestille efedrin, som jeg egentlig ikke har lyst til.....så kun udvinding fra planter eller Polen?
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Mere trods her føler jeg også... Hverken efedrin eller Vendor ... spark til propellen ... så du kan efter nytår, når det bliver mindre indelukket ...
 

donart1

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
:D for at få en leverandør til at dukke op, skal der fødes en kok her, indtil ingen laver mad i cz/sk, så der ikke vil være nogen kvalitetsleverandør her
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Gode kokke er der ikke mange af. Der er snarere brug for en god leder, som tager det hele i sine hænder og styrer det hele, samler alle trådene. Han finder ud af forsyningen, finder en investor og sørger for, at det kører som smurt. Det er sådan, et aktieselskab skal være. Ingen chef, bare en andel i virksomheden. Det er det, der skal til for at drive en virksomhed. Det er en progressiv idé. Guildies er mistænksomme over for nye ting, men jeg tror, at den, der griber den første, vinder jackpotten.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Gode kokke er der ikke mange af. Der er snarere brug for en god leder, som tager det hele i sine hænder og styrer det hele, samler alle trådene. Han finder ud af forsyningen, finder en investor og sørger for, at det kører som smurt. Det er sådan, et aktieselskab skal være. Ingen chef, bare en andel i virksomheden. Det er det, der skal til for at drive en virksomhed. Det er en progressiv idé. Guildies er mistænksomme over for nye ting, men jeg tror, at den, der griber den første, vinder jackpotten.
 

kalel.kalel

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 29, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hej, kan du hjælpe mig med Birch?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Endelig den første, der er interesseret i at lave rigtig mad, du har nosser mand, og du glædede mig på samme tid. Vores sk/cz-scene på BB fore er fuld af dumme børn ......
 
View previous replies…
Top