BK-MDMA-SYNTESE NEM OG HURTIG METODE.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jeg griner kun, fordi det eneste, der er let ved det her, er reaktionerne, jeg slog det første cas# op, og ja, jeg tror, vi stjæler det, LIGE SOM I BREAKING BAD! Jeg forstår det nu, den var god! 🤷
 

Richardrahl

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2023
Messages
37
Reaction score
19
Points
8
2-Bromo-3,4-methylendioxypropiophenon er ureguleret i det meste af verden, medmindre du bor i Florida.
 
View previous replies…

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Endelig proces fra 500 g 2b3'4mp 390 g rene brune colakrystaller af BK-MDMA.
 

Attachments

  • Ek1tclWuq0.jpg
    Ek1tclWuq0.jpg
    4.6 MB · Views: 558
  • 7ZfNqpW4Rj.jpg
    7ZfNqpW4Rj.jpg
    3.8 MB · Views: 543
  • gDbkU1xEoH.jpg
    gDbkU1xEoH.jpg
    4.6 MB · Views: 530
  • VA5UHKLByM.jpg
    VA5UHKLByM.jpg
    4.5 MB · Views: 539
  • 4BaWFLbngl.jpg
    4BaWFLbngl.jpg
    4.2 MB · Views: 525
  • 78epyjGXKZ.jpg
    78epyjGXKZ.jpg
    3.8 MB · Views: 497
  • cBFpW6X2m0.jpg
    cBFpW6X2m0.jpg
    5.4 MB · Views: 952
  • fv6YiZePMg.jpg
    fv6YiZePMg.jpg
    5.4 MB · Views: 943
  • tSW0P18hQs.jpg
    tSW0P18hQs.jpg
    4.2 MB · Views: 515
  • 79S1fiI62s.jpg
    79S1fiI62s.jpg
    4.4 MB · Views: 555
View previous replies…

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
I kemisk syntese siger man, at man med 500 gram precursor får 490 gram methylonhydrochlorid, nu siger man, at man med 500 gram precursor får 390 gram krystalliseret methylon, det vil sige, at man mister 100 gram methylonhydrochlorid, når man omkrystalliserer methylonhydrochloridet?
Når man ser på billederne af methylonkrystallerne, har de den farve på grund af urenheder, da ren methylon er hvid, hvordan ville du så rense de brunfarvede methylonkrystaller?
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
MrQTJ8gC3A


2. batch lavet, kvaliteten er i top, testerne foretrak den frem for de cirkulerende mdma-piller.

Et problem er dog, at der blev brugt 50 g 52190 og kun 7 g slutprodukt. Det kan være, at vi har brugt methylamin hcl blandet med natriumhydroxid i dcm-opløsningen, og at der sandsynligvis slipper for meget methylamingas ud. 40 % methylaminopløsning er stadig på vej, så måske bliver udbyttet bedre til den tid. Jeg har heller ikke lavet ekstraktion fra det vandige lag, så det forklarer det også. Ville brug af en magnetisk omrører også føre til ringere output?

Edit: Jeg ender også med at tilsætte HCl direkte i DCM med freebase-opløsning efter tørring med natriumsulfat. Skal DCM inddampes med vakuum og derefter tilsættes HCl med acetone, hvordan vil dette føre til et andet resultat end den metode, jeg har brugt indtil nu?

En anden ting, jeg er nysgerrig efter, er, hvordan man laver lagseparation med spande? Jeg kan forstå, at det med mindre mængder kan gøres med en skilletragt, men med spande ser det ud til at være sværere at gøre det korrekt.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Min ven, jeg håber, du er okay, hvorfor siger du, at der slipper så meget methylamingas ud? Ifølge den kemiske syntese, der er beskrevet i forummet, står der, at beholderen skal åbnes under hele syntesen, så det er normalt, at methylamingasserne slipper ud, da det ikke vil påvirke det endelige produkt.
Mange tak!!!
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Er der nogen, der har prøvet denne syntese? Jeg er bange for at bruge penge på kemikalier og ikke få succes.
 

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hej, jeg har problemer med at få min frie base til at blive klar, jeg har vasket den flere gange med h20, men den er stadig ikke klar/hvid. Jeg har endda brugt h20 og bagepulver stadig ikke klar.

Kan nogen give mig input?



Jeg sprang også over det vandige lagseparationsstadium, og jeg tilføjede ikke noget ethylacetat.

Endelig er magnesiumsulfat tilføjet til spanden for
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Hvis din frie base allerede er blevet sprøjtet flere gange med vand og også med bikarbonat, skal du roligt fortsætte med at salte din frie base, det er ikke helt nødvendigt, at den forbliver pletfri hvid, hvis de med alle dine vaske fortsætter med at have en mørkere farve, er fejlen måske ikke Det er rengøringsfasen, måske har ikke hele dens forløber reageret, og der er nogle spor af urenheder, men senere i omkrystallisationsfasen vil det løse det problem. Værsgo, lad være med at hænge dig i den lille detalje.
 

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hvor mange ml hci og acetone er der brug for til baser? Jeg forstår, at vi tilføjer, indtil basen er ph 5, men er det acetone 250 ml og hci 250 ml? Er hci 350 ml og acetone 150 ml?
 

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hvad betyder bikarbonat? Hvordan laver jeg bikarbonat?

"Måske har ikke hele forstadiet reageret, og der er nogle spor af urenheder"

Hvis dette er tilfældet, skal jeg lade dcm og presscor blande længere med 40% methylaminopløsning?
 

bababy

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 15, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Kan nogen lave en video om dette?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Jeg har lige modtaget 1 kg af forstadiet (CAS: 52190-28-0) 2-Bromo-3′,4′-(methylendioxy)propiophenon fra en kinesisk leverandør.
Jeg betalte 280 dollars for 1 kg med forsendelse inkluderet, fra 25 kg betaler jeg 200 dollars pr. kg med forsendelse inkluderet, det er en dyr forløber, renheden er 99%, farven er brun og formatet er små sten og pulver.
det har en stærk lugt (jeg ved ikke hvad nøjagtigt, men det er ikke en dårlig lugt) formatet ligner også brunt sukker.
 

Attachments

  • SMmL4G9Z5f.jpeg
    SMmL4G9Z5f.jpeg
    5.6 MB · Views: 435

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
denne forløber, hvad Kina-sælger sender, er beskidt for meget brom er inde ...... denne forløber skal være pæn hvid krystalform, men er beskidt pulver....
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
RewlBrtfLY
 

Attachments

  • LwfmuPeCdk.jpeg
    LwfmuPeCdk.jpeg
    6.3 MB · Views: 496

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Jeg startede med 10 gram precursor (CAS 52190-28-0), som jeg opløste med 50 ml DCM, derefter blandede jeg godt i hånden med en ske, indtil precursoren var korrekt opløst, derefter tilsatte jeg 20 ml methylamin 40 % vandig opløsning til den opløste precursor, og i løbet af meget kort tid efter at have blandet med skeen i hånden blev der dannet 2 lag, Jeg adskilte det vandige lag fra basen ved hjælp af en pipette og tilsatte 6 ml ethylacetat til det vandige lag efter blanding i en kort periode tilsatte jeg igen det vandige lag, som jeg blandede med ethylacetat til basen, derefter tilsatte jeg 10 ml vand til basen for at vaske den, og jeg omrørte den, indtil der blev dannet 2 lag, men før jeg tilsatte vandet, blev de 2 lag også dannet, efter at jeg havde fjernet det vandige lag af basen, tilsatte jeg 2 gram magnesiumsulfat og lod det tørre i et stykke tid, derefter kontrollerede jeg pH, og det var 7, derefter lavede jeg en 9 ml opløsning af 35-38% saltsyre af laboratoriekvalitet med 1 ml acetone og blandede det godt, derefter tilsatte jeg opløsningen dråbe for dråbe til basen og kontrollerede pH hver gang, og den var stadig på 7, og derefter tilsatte jeg lidt mere opløsning, og pH var mindre end 1, i stedet skulle den være 5,5. I alt tilføjede jeg ca. 5 ml af opløsningen, og jeg overskred mængden, så tog jeg filterpapir, filtrerede det og efterlod angiveligt methylonhydrochloridet tørt, så tog jeg en methylon-antidrogentest, og jeg tror, det ikke var positivt, ingen idé.
 
View previous replies…

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Det resultat, du fik, er på linje med det, jeg får, omkrystallisering ville hjælpe med at få det til at se bedre ud og eliminere overskydende HCl. Hvis du er usikker på, om det er psykoaktivt og/eller sikkert, kan du prøve at få fat i en laboratorierotte og beregne mg/kg.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
men du kan sætte pris på farven på narkotesten, den ser ikke ud til at være rød som angivet for methylon-positiv, snarere brun.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
hvis han lavede krystal, mistede han en masse produkt, og det er meget svært at vaske det beskidte lort for at få pænt glas.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Nu bliver jeg nødt til at vente flere dage, indtil der dannes krystaller.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
Det tager normalt 1 dag at lave krystal
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Jeg tror også, at mit kemiske forstadie (CAS: 52190-28-0) er urent og beskidt.
Ifølge den kinesiske leverandør har den en renhed på 99 %, men jeg tror, at han har snydt mig, og hvordan kan jeg vide det? Ved at bede ham om et laboratoriedokument, hvor han rapporterer, at den nævnte kemiske prækursor har den renhedsprocent.
 

acidtobase125

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hej heineken kan jeg venligst få en kontakt fra dig på en sikker krypteret messenger, så jeg kan sende dig en sms på pv?
 
Top