- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Jeg ville arbejde for dig i New York for en lille procentdel af stofferne. Jeg ville arbejde for at opbygge tillid. Der er et kæmpe uudnyttet marked her.
- Reaction score
- 252
- Deals
- 1
BB-teamet er på udkig efter nye medarbejdere.
Krav til dig:
- Modtag en dead drop af mephedron i mængder på 50 g (minimumsbatch ved opstart).
- Pak i 25 pakker med 2 g i hver.
- Skjul 25 døde dråber på sikre steder.
Betingelser:
Påkrævet depositum på €100
Når produktet er solgt, modtager entreprenøren 15 euro for hver solgt dead drop
15*25=375 euro + 100 euro i depositum.
Arbejdet er der altid. Tjen med os fra 300 euro om dagen ved kun at bruge et par timer. Hvis du er interesseret, bedes du kontakte mig i private beskeder. @HEISENBERG @Madre
Krav til dig:
- Modtag en dead drop af mephedron i mængder på 50 g (minimumsbatch ved opstart).
- Pak i 25 pakker med 2 g i hver.
- Skjul 25 døde dråber på sikre steder.
Betingelser:
Påkrævet depositum på €100
Når produktet er solgt, modtager entreprenøren 15 euro for hver solgt dead drop
15*25=375 euro + 100 euro i depositum.
Arbejdet er der altid. Tjen med os fra 300 euro om dagen ved kun at bruge et par timer. Hvis du er interesseret, bedes du kontakte mig i private beskeder. @HEISENBERG @Madre
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 27
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Fed? Lol, jeg spørger bare, om de også forsyner mig med de kunder, jeg skal levere til. For mig lyder det, som om det er sådan, det fungerer. Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvordan de gør tingene. De sagde, at jeg ville tjene op til 300 euro om dagen, så jeg spurgte, hvordan det var muligt? Laver de en ordre til dem, og så leverer jeg produktet? Fed lol Jeg har været på scenen siden 2014, jeg har ikke brug for dit lort, når jeg stiller dem et spørgsmål. Om hvordan det fungerer