Har du nogle spørgsmål?

eurodisneyspacestation

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 6, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Hej Hoe Jeg er ny på forummet, men ellers ikke på BB generelt. Elsker dit arbejde, men hvordan kan jeg være hjælpsom bruger, tak "Howdy doody do yor duty?" lol ya get me star? M.L (meget kærlighed) x
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Hr.
Hvorfor kan jeg uploade et billede her, men når jeg prøver at uploade et på markedsfortegnelserne for at tilføje en vare, uanset hvilken størrelse pi'en er, afvises den som for stor. Kan du venligst hjælpe med dette.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Opret din annonce, og send mig en privat besked med billederne, så vil jeg forsøge at uploade dem for dig.
 

bbpablo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
I bund og grund har jeg mere end ét spørgsmål, men jeg vil spørge, som tiden går.
så jeg så først dette forum blive annonceret på DREAD, og nu er dread ikke mere, jeg gætter på, at du planlægger at erstatte dread og / eller lave noget mere optimistisk end DREAD,

mit spørgsmål er, hvordan du planlægger at holde dette forum i live og sikkert for alle brugere med al dets fokus og involvering i DNM-relateret forretningsmodel, men kører på clear-net?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Clearnet-siden er omdirigeret via TOR.
Og dread er stadig oppe 24/7 via i2p, ligesom alle andre store markeder.
 

bbpablo

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kan du hjælpe mig med det rigtige spejl til at få adgang til DREAD via ip2?
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
er der nogen, der ved, om pvp-syntesevideoerne fra youtube vil blive flyttet til forummet på et tidspunkt? tak.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
alle og endnu flere videoer, der er tilgængelige på youtube, findes allerede på dette forum i venstre side, gå til afsnittet videoer (medier), og på side 2 får du syntese af a-PVP.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
Ja, det var jeg klar over, tak. De "pvp"-videoer, der for nylig blev føjet til utube, var det, jeg ville have. Jeg har ikke mulighed for at downloade og brænde videoer fra utube. Derfor spurgte jeg, om de ville blive flyttet hertil på et tidspunkt. Jeg kan downloade fra denne platform.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
Tjek venligst, at der tydeligt er en download-knap under hver video [Bemærk: videoerne fylder enormt meget (~475M), og hastigheden er langsom].
 

flux

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 26, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Rart at møde dig! Falder min besked om fremstilling af kviksølvnitrat fra termometre ind under kategorien "giftstoffer"? Min acc blev udelukket på grund af det
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Goddag, hr,

Jeg undrer mig bare over at klikke mig igennem markedet... Jeg undrer mig, og jeg håber, det er en fejlfortolkning, men som jeg ser det i øjeblikket, er der lavet mindre end 5 handler i alt gennem markedet. ........
Sælger folk noget gennem markedet?

Tak for det!

BB
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
I øjeblikket er der 10 aftaler i den aktive fase. Senere vil vi tilføje oplysninger om aktive og afsluttede aftaler til de offentlige statistikker på forummet.
 

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Hej, jeg er i USA. Jeg bestilte nogle forstadier fra Europa i midten af januar. Leverandøren annoncerer her i Listings. Jeg fik et sporingsnummer, da det blev afsendt, og kunne spore det gennem oprindelseslandet. Den 31. januar viste det, at det stadig var i oprindelseslandet, og det ser ikke ud til, at det har flyttet sig siden. En ny besked på sporingssiden (USPS) omkring 7. februar siger:

Vi har modtaget besked om, at den oprindelige post forbereder sig på at afsende denne post.
og
Før afsendelse
Oprindelsespost forbereder forsendelse

Det har stået sådan i 3 uger. Er der andre, der har oplevet det samme? Er det normalt? Hvor lang tid tager det normalt at sende fra Europa til USA?

Tak for alle svar!
 

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Til:
Af bmkadbbsupplier
01 mar
Tilføj bogmærke
#156
plancklong, Det tager normalt en uge at ankomme med DHL

Det ville være godt. Hvor befinder du dig?

Til:
Af bmkadbbsupplier
01 mar
Tilføj bogmærke
#157
plancklong Hvilken forløber købte du? Vi leverer også nogle forudsætninger, noides bmk pmk osv.

2-brom-4'-methylpropiophenon, P2NP, benzaldehyd og methylamin 40% vandig.
Har du dem på lager?

Beklager, at jeg var nødt til at kopiere og indsætte, grænsefladen vil ikke lade mig svare direkte på dine svar
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Hej hr.

nogle gange kan jeg ikke finde emner eller store metoder, der er lagt ud, når f.eks: 5MEO, DMT, BDO GBL, BDO til GBL osv.

7gSGBVbFcH
tak for det.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
Der er en grænse for, at tagget skal være på mindst 4 bogstaver.

du er nødt til at gå tilbage til forummet og derefter prøve igen. det skulle være fint, der er en tidsramme, mens du skriver et svar eller opretter en tråd, forbindelsen nulstiller sig selv, du er nødt til at kopiere beskeden og refresf og derefter indsætte og sende igen. Jeg spurgte om det, men jeg tror, at Xenforo vil rette det i en af de næste opdateringer i deres php repo.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
Bare tilføj, hvad du vil have fra keywork som 5meo synthesis, 5meo effects, 5meo seller eller noget i den stil.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Jeg tror altid, at det vil reducere mine resultater, fordi de er for specifikke og eller forkert skrevet osv... ingen stress vil klare det, antager jeg, tak!
 
Top