- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
@aaronstevens Jeg har hørt, at hovedbrugeren bag kontoen aaronstevens er blevet anholdt, hvorfor er der ikke kommet nogen meddelelse om det endnu? Jeg synes, at dit fællesskab bør vide det, eller måske vil du komme ud med sandheden, så alle kan holde op med at gætte.
Du har advaret din e-mail-liste om, at din gamle e-mail er kompromitteret, men på BB sagde du ikke noget om det faktum. Har du bemærket, at du doxxede alle dine kunder til hinanden ved at sende e-mailen ud til alle modtagere på én gang? I det mindste deres mailadresser. Det ser virkelig skidt ud, hvordan I behandler jeres kunders følsomme data.
Jeg tror ikke, at usikkerhed bidrager positivt til situationer som denne. Kom ud og gør det klart, hvad der foregår.
BB bør indføre handelsforbud i situationer som denne, indtil Aaron har ryddet op i tingene!!! Selvom aftalerne har været uden for spærring, er hovedejeren af denne konto, der angiveligt er arresteret, en situation, der ikke skal leges med
Du har advaret din e-mail-liste om, at din gamle e-mail er kompromitteret, men på BB sagde du ikke noget om det faktum. Har du bemærket, at du doxxede alle dine kunder til hinanden ved at sende e-mailen ud til alle modtagere på én gang? I det mindste deres mailadresser. Det ser virkelig skidt ud, hvordan I behandler jeres kunders følsomme data.
Jeg tror ikke, at usikkerhed bidrager positivt til situationer som denne. Kom ud og gør det klart, hvad der foregår.
BB bør indføre handelsforbud i situationer som denne, indtil Aaron har ryddet op i tingene!!! Selvom aftalerne har været uden for spærring, er hovedejeren af denne konto, der angiveligt er arresteret, en situation, der ikke skal leges med
- Reaction score
- 30
godt så, han er blevet arresteret. lad os håbe, at han er i stand til ikke at afsløre alt, WTF. Blev væk i 4 uger 25 lortesyretabletter senere, kan ikke få mit hoved over dette! Har stadig brug for en cid-leverandør, der ikke vil flå mig! KUN DM venligst
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
aaron er ikke i fængsel Men helt ærligt, jeg har ikke lyst til at beskæftige mig med hans situation mere, det er en skam