- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Jeg gennemførte denne proces med succes!
Vi prøver bare at løse et lille problem med saltudfældning i alkaliseringsfasen.
Jeg er meget taknemmelig over for G. Patton for al hans hjælp, stor ekspert, tak igen.
Vi prøver bare at løse et lille problem med saltudfældning i alkaliseringsfasen.
Jeg er meget taknemmelig over for G. Patton for al hans hjælp, stor ekspert, tak igen.
Udfør CAS 20320-59-6 officiel procedure Efter 4 timers reaktion ved 80 ° C, stop opvarmning, juster derefter alkali pH med natriumhydroxid, indtil 7, det kan ikke gå op, stratificering vises, olielaget er på toppen, og derefter tilsættes etherudvinding, og stratificeringen begynder, og etherlaget ekstraheres, og det øverste lag starter, og destillationen ved atmosfærisk tryk ved 220 ° fortsætter med at gå op, og temperaturen holder den på 110 °, og en masse væske destilleres, og jeg tror, det er ether, og så begynder det at dukke op, og dette fænomen i kolben Jeg troede, det ville være 216 ° destillation for at producere P2P, men der er ikke noget problem Hvordan kan jeg afhjælpe det
↑View previous replies…
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8