- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 3
Dette er en latterlig krystalliseringsmetode. Methanol og vandfri acetone giver smukke, gennemsigtige krystaller, og hvis der også bruges en lille smule IPA til opløsning, kan man forvente at få nogle rigtig flotte krystaller. En vask med kold vandfri acetone er god praksis og hjælper også med at udfælde mere fra modervæsken.
Tid til røg kan være 1-24 timer, hurtigere hvis du tilsætter mere acetone. Jeg har dog aldrig haft en moderlud i den farve, det ser ud til at have været en hårdhændet tilberedning og ekstraktion!
Tid til røg kan være 1-24 timer, hurtigere hvis du tilsætter mere acetone. Jeg har dog aldrig haft en moderlud i den farve, det ser ud til at have været en hårdhændet tilberedning og ekstraktion!
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 2
Jeg har aldrig haft en moderlakrids med den farve, men det ser ud til at være en hårdhændet tilberedning og udvinding!
Måske har du aldrig udsat dine ting for varme i lang tid, som forfatteren gør. Det er dog et vigtigt skridt for at fjerne ketonrester.
Måske har du aldrig udsat dine ting for varme i lang tid, som forfatteren gør. Det er dog et vigtigt skridt for at fjerne ketonrester.