Tack för att bröderna återvänder hit, jag börjar med William, ja de har använt detta material och effekterna är relativa, vissa har mycket starka reaktioner som mental förvirring, accelerator, MDA-stil, mycket lång varaktighet, vissa klienter anger att de inte känner någon effekt, vilket pekar på att den slutliga produkten som laboratoriet producerar inte är helt enhetlig, jag tror att de inte ens har en magnetomrörare. Om den process du frågade mig, kan du vara mer specifik? Bokstavligen kemi var aldrig min starka punkt men detta forum kommer att bli min nya källa till studier, Jag tar 1 gram av ämnet och lägger i hur många ML varmt vatten? såvitt jag har varit medveten om, skivar de MD runt här som kokain, förvandlar 1 kg mdma till 5-6 kg av denna blandade skit.
@G. Patton Bilderna jag skickade är av en kristall som de bara säljer här som europeisk MD, men allt är tillverkat här i vår region, om tunnan är det enda jag informerades om att det är flytande meth, det är en slags oljig vätska gulaktig, som när den utsätts för den öppna luften utanför tunnan kristalliserar den på egen hand. reagenset som testades är MARQUIS, vi har redan tagit en annan sats från samma laboratorium och ibland reagerar det mycket lila, ibland helt gult, det är aldrig ett bra ämne och effekterna är alltid desamma, en stor rädsla vi har är att stanna i händerna på dessa människor som inte verkar veta det minsta de kan göra, så mycket att jag med en kollega som är kemitekniker att vi tar några frågor från folket där eftersom inte ens laboratoriet vet varför denna "MD" smälter utanför en vakuum / lufttät kruka. Från vad vi har pratat om försöker jag få den process de använder och deras recept för att se vad de gör fel, jag vet att de vill påskynda processen så mycket som möjligt där, de är en av få tillverkare och efterfrågan är mycket hög, påskynda både uppvärmning och kylning av produkten, jag ska ta en titt på länken du skickade till mig, tack på förhand för din uppmärksamhet!r en annan fråga, när du hänvisar till vakuum, skulle det till exempel vara en vakuumpump? Jag kom ihåg processen för att ta bort butan när vi gör BHO-extraktionen i marijuana, jag vet inte om processen skulle vara liknande.
Reagent test
https://ufile.io/mdwm9si8
@edit jag kan inte komma åt "hemligheter av metanphetamin...." Jag har inte tillgång till att öppna