Question Försöker göra C-Liquid

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Jag letar efter en steg-för-steg-guide om hur man säkert kan göra en C-vätska så nära den normala THC-högen. Jag vill inte vaping några av de fiendish noids. Jag har försökt hitta information om detta ämne överallt men kan inte tyckas hitta exakta siffror. Eftersom jag hanterar sådana små dosvärden måste jag se till att den exakta mängden mg / ml-förhållande är säker. Om någon har någon information om vad som är den bästa noiden att använda och exakt vilken dos som ska användas skulle det uppskattas. Jag har bara kunnat hitta information om att värma en pulveriserad noid i en vg / pg-lösning tills den har homogeniserats.
All information är till hjälp. Tack så mycket

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
280
Är du intresserad av 5F-CUMYL-PINACA exakt? Problemet med att skapa guider och välja säkra doser är att det idag inte ens finns ett definitivt svar på hur mycket ämnen av denna typ har en starkare effekt på cannabinoidreceptorer. För den röstade substansen har till exempel olika studier visat olika selektivitet. Ämnet kan vara antingen 2 gånger selektivt eller nästan 30 gånger. Lägg till detta de olika typerna av receptorer och de minsta effektiva doserna. Kanske är det därför svaret på din fråga inte är så enkelt. Du kan dock se avsnittet tillägnad syntesen av cannabinoider. Kanske finns det ett svar eller rätt riktning: http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/b/cannabinoids.5/

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Jag är intresserad av att använda JWH-210 och tänkte göra ett förhållande på 45 mg / 1 ml. Jag undrar om detta skulle vara säkert. Det mesta av den forskning jag har gjort pekar på att en dos av JWH-210 är 1,5 mg-3 mg och en ml vapejuice tar mellan 100-200 puffar. Så om jag vill göra varje 5 puffar en effektiv dos i genomsnitt 150 puffar skulle jag få 30 doser. Om jag vill att varje dos ska vara 3 mg skulle det vara 90 mg / ml. Men jag är inte säker på om detta är säkert. Om du vet något om detta skulle det vara till hjälp. Om inte kommer jag att börja med en mycket låg mg / ml som 20 mg / ml och arbeta mig upp. Även om du vet något exakt sätt att få blandningen att homogenisera skulle det också vara till hjälp. Jag har sett att värma upp blandningen och omrörning noggrant är det bästa sättet men jag är inte positiv till det. Jag har läst igenom cannibinoidforumen laddar ingen av informationen där verkligen gäller.
Tack för ditt svar

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,108
Deals
1
Jag tror att det är det bästa sättet. Enligt min mening har du rätt riktning i din forskning. Var snäll och dela med dig av dina resultat.

Last edited by a moderator:

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Kommer att göra. Jag ser inte några andra inlägg om att göra C-Liquid någonstans så jag kommer att göra en djupgående guide för min rättegång och fel. Jag kommer att börja på låg dos vätska och arbeta mig upp för att hitta en önskad styrka.