- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 17
Hej, jag är en stimulerande användare kanske kan säga och missbrukare också. Jag använder kokain och amfetamin beror på vad jag behöver det för, antingen för nattskift eller klubbning. Jag tar min mentala och fysiska hälsa serös tar 2 veckors pauser efter att ha använt i 1 vecka rakt och etc. Och jag är intresserad av att veta mer om tänder och tandkött hälsa. De flesta droger som vi vet gör våra munnar torra och det är en av de viktigaste sakerna att komma ihåg, att dricka mer vatten och mindre läsk och så vidare. Som jag vet från att studera biologi är att sativa är mycket viktigt bcs det dödar bakterier, rensar etc. Jag ser till att dricka mycket vatten och tuggar sockerfria tuggummin för att hålla munnen "våt". Men jag är fortfarande lite rädd bcs efter att ha använt medan jag är hög känner jag med min tunga att några av mina tänder rör sig lite (det är bara medan jag är under effekterna). Jag vill veta om det fortfarande finns andra saker som jag saknar och jag kanske vet vad. Om du vet kan du berätta för mig vilken typ av vitaminer jag ska ta för varmare tänder och tandkött? Jag funderar på att köpa fluorkapslar, är det en bra idé? Och tvätta mina tänder minst 2-3 gånger om dagen, beror på om jag hade lite ledig tid kvar, är dåligt eller bra så mycket? Och ik är det bäst att rådgöra med min tandläkare men jag håller min användning privat sedan förra gången jag trodde för mycket fick mig att stanna 24 timmar i ett litet rum och jag hade tur att ha många ppl i rättssystemet till och med domstolens chef för att inte få 5 års straff. Thx i förväg!